掃呢頁CODE去手機

2016年5月29日 星期日

【小公主變小豬豬】陳茵媺爆囡囡好重磅 __,茵媺,小豬,羅志祥,陳茵媺,

陳茵媺透露醫生話小公主Camilla出世唔只7磅,係8磅,依家仲應該有12磅𠻹!靚媽陳茵媺(Aimee)上月追女成功,為老公陳豪誕下小公主Camilla!不知不覺,前日話咁快就滿月喇!Aimee尋日就喺微博上載咗張囡囡喺十日大時影嘅正面大頭相,非常之可愛!出世有8磅未幾,Aimee又忍唔住上載小公主嘅照片,佢留言:「忍唔住share多一張初生相…自從公佈(布)消息後,醫生後來提醒我BB出世體重是足 ...


陳茵媺透露醫生話小公主Camilla出世唔只7磅,係8磅,依家仲應該有12磅𠻹!

靚媽陳茵媺(Aimee)上月追女成功,為老公陳豪誕下小公主Camilla!不知不覺,前日話咁快就滿月喇!Aimee尋日就喺微博上載咗張囡囡喺十日大時影嘅正面大頭相,非常之可愛!

出世有8磅

未幾,Aimee又忍唔住上載小公主嘅照片,佢留言:「忍唔住share多一張初生相…自從公佈(布)消息後,醫生後來提醒我BB出世體重是足足8磅的(不是七磅)。一個星期後變咗9.5磅。依家一個月大應該有12磅呀!係咪應該叫小公主做小豬豬呀?Haha! 🏼I love my little ballerina! 」

有機會車上接生?

及後佢仲發文透露知道生Camilla嘅時間比較短同快,所以做足準備,上網搵定喺車上生B嘅程序同所需工具,真係廿四孝媽咪呀!佢留言:「車上自己接生?有冇同大家分享由於知道第三胎出世的時間會比較短和快 ,而且路程由家到醫院也有好遠,為了做好充分的準備,就算BB突然在車程中出世,也是媽媽的預算計劃之内。I know 想法是抽象的! 但也不能排除没有這個可能。我上YouTube蒐集資料,好多外國BB在車上出世需要知嘅程序同要帶嘅supplies…幸好最終不需要用!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!