掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

廖碧兒擲百萬搞中央廚房 主攻煙熏菜 __,碧兒,廖碧兒,

廖碧兒豪擲百萬搞生意!藝人廖碧兒打從2009年一次到美國之行,命運讓她打開做生意之門,當時由釀葡萄酒開始,慢慢版圖擴展到法國,期間碧兒更走去考品酒師牌,又把釀製的紅、白酒作慈善拍賣及比賽,結果均獲得不錯成績,後來更索性與幾位志同道合的朋友於中環開設酒吧。而家族曾於加拿大開餐廳的她,對飲食業的野心未有停止!心中有火一次偶然機會下,碧兒與友人談起想念外國煙熏食物,友人大膽地提議投資中央廚房,更激發起她 ...


廖碧兒豪擲百萬搞生意!

藝人廖碧兒打從2009年一次到美國之行,命運讓她打開做生意之門,當時由釀葡萄酒開始,慢慢版圖擴展到法國,期間碧兒更走去考品酒師牌,又把釀製的紅、白酒作慈善拍賣及比賽,結果均獲得不錯成績,後來更索性與幾位志同道合的朋友於中環開設酒吧。而家族曾於加拿大開餐廳的她,對飲食業的野心未有停止!

心中有火

一次偶然機會下,碧兒與友人談起想念外國煙熏食物,友人大膽地提議投資中央廚房,更激發起她心中那團火,她說:「我喺加拿大出世同讀書,本身鍾意食steak(排)同burger(漢堡),外國好興食煙熏嘢,但香港嘅餐廳基本上都係要去買番嚟,又或者運過嚟,未必係你想要嘅味道,可以話係冇自己煙熏呢個service(服務),亦冇呢個設施去做煙熏。」

由於這門生意乃一項大投資,從工場選址到食材等也不能草率,單是煙熏爐已近一百萬港元,還要特別從美國訂購,但碧兒與家人商量後認為有得做,最後選址香港仔工廈開設工場,她透露前期花了不少時間,尤其運送煙熏爐時認真被考起,她謂:「呢個爐好大,可以同一時間放5隻燒豬入去,當初送個爐嚟要喺外面吊上嚟,好在呢度唔係好高咋!」

「梗係想做到最好!」

幾位股東對食材的豐富知識,加上本身的人脈,令碧兒減少了不必要的煩惱,她謂:「我有個朋友喺外國有農場,所以會提供肉類畀我哋,三文魚方面,我哋都有用人工養殖,當然我哋亦有其他地方入貨,主要睇個客要求啲咩嘢,盡量滿足佢哋,無論係肉、魚、湯,仲有甜品都可以做到獨一無二,工場日日都有專業嘅人試唔同嘅菜,亦會自己整啲菜式出嚟,好似香腸都會自己做!(想做呢方面一姐?)唔好咁講,決定去做嘅話就梗係想做到最好!」

多重身份

碧兒自言於工場身份眾多,既是老闆、顧問兼宣傳人員,忙的程度可以媲美拍劇時間,她謂:「依家啲客對食嘅要求好高,會問邊味菜配咩酒啱啲,我呢方面知識多啲,所以會畀意見佢哋,亦可以順便供應埋酒,都係生意嚟,所以有時真係忙過拍劇!」更指工場會不定期舉行有限度的肉類及酒類試食日,收費則按份量而定。

碧兒透露現時主力向星級酒店及私房菜供貨,訪問當日,工場便要為某餐廳的派對提供食物,員工將大批龍蝦去殼及烘乾,準備餚製龍蝦湯,她笑謂:「唔好睇落好似好簡單,都要成5個人合作性先做到出嚟!(下一步開餐廳?)遲啲先諗,呢度正式run咗一段時間,但未回本,都用咗好多錢,明白做食嘅生意係要守,所以都冇話畀幾多時間,惟有好努力拍多啲嘢」

餐廳名稱:Crft Pit

開業日期:2015年尾

投資金額:逾百萬元(裝修費、煙熏爐)

員工人數:10位


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!