掃呢頁CODE去手機

2016年5月24日 星期二

陳偉琪肉感巨咪vs陳逸璇Fit爆靚Body __,陳偉琪,陳逸璇,

大家鍾意澎湃嘅上圍,定平均嘅身材?夏天做乜好?梗係着泳衣出海去玩喇!擁有34E「Big」爆上圍嘅無綫小花陳偉琪,有好嘢就梗係開心share,佢喺instagram甫咗張着上三點式泳衣,合埋眼好舒服咁好似曬緊太陽嘅相,焦點就梗係落喺佢條深長嘅事業線度啦,目測都有成4吋咁多,佢仲話:「凍完變雪條就要解冰。」睇嚟呢個夏天,佢一定會派好多福利!至於「Ball后」薛芷倫(Fanny)之前就去咗馬爾代夫度假, ...


大家鍾意澎湃嘅上圍,定平均嘅身材?

夏天做乜好?梗係着泳衣出海去玩喇!擁有34E「Big」爆上圍嘅無綫小花陳偉琪,有好嘢就梗係開心share,佢喺instagram甫咗張着上三點式泳衣,合埋眼好舒服咁好似曬緊太陽嘅相,焦點就梗係落喺佢條深長嘅事業線度啦,目測都有成4吋咁多,佢仲話:「凍完變雪條就要解冰。」睇嚟呢個夏天,佢一定會派好多福利!

至於「Ball后」薛芷倫(Fanny)之前就去咗馬爾代夫度假,仲喺instagram大晒長腿同美好身段,一個轉身Fanny就已經飛咗去新加坡,着咗泳衣好優雅咁瞓起隻吹氣獨角獸上面,享受人生,真係睇見都好幸福!

陳逸璇零肥肉

另外,人妻代表就有歌手陳逸璇,依家年代唔同,好多藝人好似胡杏兒結咗婚都會大解放!着上黃色三點式泳衣嘅陳逸璇,就話同成班好朋友開船P,見佢仲即時喺船上留影,大騷均勻美好身段,搵舊肥肉都冇呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!