掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

網民熱話:謝安琪原來係古裝美人 __,謝安琪,

謝安琪BB唔止白色緊身衫好掂,佢着起古裝同民初上嚟原來都好正呀!無綫劇《殭》自開播以來掀起唔少話題,不少觀眾眼中嘅女神謝安琪(Kay)首次擔正女主角,自然成為網民嘅討論對象,繼之前喺劇中被不死人關禮傑囚禁,鎖上手腳橫瞓喺床架上,其34C不倒胸即成為熱話,被網民笑佢已經進化到「超C趕D」!而尋晚嗰集,阿Kay啲造型多到要Cap低嚟……你懂的!眾所周知,幾年前羅樂林一日死五次創下香港電視史紀錄,噚晚播 ...


謝安琪BB唔止白色緊身衫好掂,佢着起古裝同民初上嚟原來都好正呀!

無綫劇《殭》自開播以來掀起唔少話題,不少觀眾眼中嘅女神謝安琪(Kay)首次擔正女主角,自然成為網民嘅討論對象,繼之前喺劇中被不死人關禮傑囚禁,鎖上手腳橫瞓喺床架上,其34C不倒胸即成為熱話,被網民笑佢已經進化到「超C趕D」!而尋晚嗰集,阿Kay啲造型多到要Cap低嚟……你懂的!

眾所周知,幾年前羅樂林一日死五次創下香港電視史紀錄,噚晚播出嗰集《殭》都不相伯仲,一集內連死四個主要角色,再創紀錄!不過都唔夠阿Kay四個年代嘅造型具話題性,包括古裝、民初旗袍、民初孖辮同現代Look,有網民覺得美中不足嘅係四個造型都冇乜全身,而且部份片段都係黑麻麻,想睇清楚啲都唔得囉!

雖則四個造型阿Kay都係封胸,不過各有千秋,唔少網民覺得民初孖辮造型夠清純,而同樣民初時期嘅旗袍Look就最得網民歡心,最好笑嘅係連「張繼聰」都上去留言大讚阿Kay旗袍造型好正!大家唔好誤會,其實此「張繼聰」並非阿Kay老公,係有網民扮佢,用咗「張繼聰」申請咗個帳號留言,而其他網民都好同意佢,仲大讚阿Kay着咗旗袍之後相當有女人味同中國女性味道!之後「張繼聰」仲強烈要求網民幫手Cap全身嘅旗袍Look,仲話阿Kay可以演多啲古裝同民初劇,到時攞埋視后咁話!

網民有話兒:

賀米XX:KAY的向(血)咁勁,好心捐一包出來俾(畀)何年同C君飲,唔駛(使)佢地(哋)成世都咁渣,仲有自己都飲番D(啲)

X張繼聰X:旗袍仲正

X張繼聰X:有冇旗袍全身LOOK


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!