掃呢頁CODE去手機

2016年5月16日 星期一

【生日做Spa】楊洛婷晒巨乳 老公濕晒 __,楊洛婷,

個巨乳真係不得了~前港姐楊洛婷(Rabee'a)與拍拖多年嘅樂隊DearJane主音Tim(黃天翱)前年結婚後,恩愛到爆,成日甫相上網,放閃無極限,而又一樣唔吝嗇自己嘅33C索爆身材,成日晒性感照。今日生日嘅Rabee'a,就同老公去咗酒店做Spa,佢就上載咗自拍上instagram,相中,身同頭都濕晒嘅Tim就赤裸上身喺Rabee'a身後,而趴喺嘅床嘅Rabee'a就紮起頭髮,露出香肩,大家都知 ...


個巨乳真係不得了~

前港姐楊洛婷(Rabee'a)與拍拖多年嘅樂隊Dear Jane主音Tim(黃天翱)前年結婚後,恩愛到爆,成日甫相上網,放閃無極限,而又一樣唔吝嗇自己嘅33C索爆身材,成日晒性感照。

今日生日嘅Rabee'a,就同老公去咗酒店做Spa,佢就上載咗自拍上instagram,相中,身同頭都濕晒嘅Tim就赤裸上身喺Rabee'a身後,而趴喺嘅床嘅Rabee'a就紮起頭髮,露出香肩,大家都知做SPA冇得着衫,半裸嘅佢大晒北半球,輕輕一壓,咪咪就呼之欲出,豪邁奔放,不得了!!!

連詩雅(Shiga)同Ana R.都有留言同Rabee'a講生日快樂,而Shiga都有讚Rabee'a性感。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!