網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年5月27日 星期五

舊愛Sunny聞死訊感痛心:好多開心回憶 __,

Sunny指如果羅明珠家人有需要佢會幫手。曾經與羅明珠拍拖四、五年的黃國榮(SunnyWong)是郭富城御用排舞師,今日他從朋友的Facebook獲知羅明珠死訊。他說與明珠分手差不多十年,之後大家冇聯絡,而且朋友圈不同,碰面不超過五次,他說:「聽到都唔開心,好突然,心好唔安樂,同佢有好多開心回憶,好多朋友都好錫佢。佢個人好好,好開心,好開朗,又健康,好錫屋企人,特別係佢媽咪,希望佢屋企人唔好咁傷心 ...


Sunny指如果羅明珠家人有需要佢會幫手。

曾經與羅明珠拍拖四、五年的黃國榮(Sunny Wong)是郭富城御用排舞師,今日他從朋友的Facebook獲知羅明珠死訊。

他說與明珠分手差不多十年,之後大家冇聯絡,而且朋友圈不同,碰面不超過五次,他說:「聽到都唔開心,好突然,心好唔安樂,同佢有好多開心回憶,好多朋友都好錫佢。佢個人好好,好開心,好開朗,又健康,好錫屋企人,特別係佢媽咪,希望佢屋企人唔好咁傷心,希望佢去到另一個世界繼續開心。有需要會幫手。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!