掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

32E莊端兒三點式上陣沙灘晒巨咪 __,莊端兒,

原來莊端兒係驚曬到有泳衣印先收番起「巨咪」…模特兒莊端兒(Xenia)近日努力修身,頻頻相約組合AsOne成員陳嘉茵做運動,日前兩人孖住出海玩風帆,擁有32E「導彈」的Xenia穿上三點式大騷身材,當落水玩風帆時未知是否怕三點式走位,竟收起「巨咪」以潛水衣上陣,並將短片上載到個人網誌,首次玩風帆的Xenia大叫好玩,當中更因失平衡成個人倒後「撻」落水,片中明顯聽到拍攝者陳嘉茵笑聲,經過多次失敗的X ...


原來莊端兒係驚曬到有泳衣印先收番起「巨咪」…

模特兒莊端兒(Xenia)近日努力修身,頻頻相約組合As One成員陳嘉茵做運動,日前兩人孖住出海玩風帆,擁有32E「導彈」的Xenia穿上三點式大騷身材,當落水玩風帆時未知是否怕三點式走位,竟收起「巨咪」以潛水衣上陣,並將短片上載到個人網誌,首次玩風帆的Xenia大叫好玩,當中更因失平衡成個人倒後「撻」落水,片中明顯聽到拍攝者陳嘉茵笑聲,經過多次失敗的Xenia終於搵到竅門,成功掹起風帆的她順利揚帆出海,並開心得對住鏡頭說「Bye Bye」。

驚曬到有泳衣印

Xenia透露夏天來臨加上之前聽到很多評語,故的起心肝努力踢走「肥肉」,她說:「其實之前因為要着一條裙所以修身,修修吓又到夏天,加上習慣咗飲食模式,六點後冇食澱粉質,夜晚好肚餓就烚菜同食生果。」Xenia再說:「之前聽好多評語話我大隻、上鏡比較肥,所以開始做運動減肥,加上自己鍾意游水同水上活動,風帆就第一次接觸,其實玩風帆係一個幾挫敗嘅運動,要屢敗屢戰,我就跌咗無數次同起唔到個帆,當起到個帆時滿足感真係好大。(仲乜唔着三點式玩風帆?)因為我好吸光好怕曬到泳衣印,如果有面具都會笠埋,只係貪靚係海灘影幾張三點式相。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!