掃呢頁CODE去手機

2016年6月3日 星期五

張曦雯:張曦雯晒股舊照遭翻炒:嗰時冇人講喎 __,張曦雯,

連張曦雯自己都嗌出奇呀!前華姐張曦雯(Kelly)早前為無綫節目《有種品味叫米蘭》到了歐洲各地拍外景,期間更以三點式歎高級酒店spa,憑其美好身段贏盡讚賞,而在她的Facebook上,更被發現一張超性感的沙灘日光浴照片,大晒圓潤臀部相當誘惑。原來Kelly這張相早於年前拍攝,她接受《東網》訪問時表示:「呢張相係我去年八月時去芝加哥旅行時,偷閒到當地沙灘享受日光浴,其實呢張相放喺Facebook好耐 ...


連張曦雯自己都嗌出奇呀!

前華姐張曦雯(Kelly)早前為無綫節目《有種品味叫米蘭》到了歐洲各地拍外景,期間更以三點式歎高級酒店spa,憑其美好身段贏盡讚賞,而在她的Facebook上,更被發現一張超性感的沙灘日光浴照片,大晒圓潤臀部相當誘惑。

原來Kelly這張相早於年前拍攝,她接受《東網》訪問時表示:「呢張相係我去年八月時去芝加哥旅行時,偷閒到當地沙灘享受日光浴,其實呢張相放喺Facebook好耐,嗰時冇人講喎,依家反而有人留意!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!