網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月9日 星期四

【真有火】李錦聯鬧安德尊:白癡扮低B __,安德尊,李錦聯,

齋睇文字都覺得堅有火,但咁耐以嚟,係咪真係鬧交就真係佢哋先知喇!鬥嘴孖寶安德尊(大王)與李錦聯(李師傅)到中環,錄影無綫節目《區區開伙》,二人見面奉旨鬥氣,影相時李錦聯已開始批㬹及篤心口,令安德尊不禁說:「師傅,你過咗龍喎!」好有火藥味二人受訪時亦繼續針鋒相對,被問到兩人合作拍節目,是否已開火鬧交,安德尊說:「今日拍第三集,師傅拍到出晒火咁滯,我就喺節目度跟頭跟尾啫,師傅佢係國際名廚,不過靠唔住咁 ...


齋睇文字都覺得堅有火,但咁耐以嚟,係咪真係鬧交就真係佢哋先知喇!

鬥嘴孖寶安德尊(大王)與李錦聯(李師傅)到中環,錄影無綫節目《區區開伙》,二人見面奉旨鬥氣,影相時李錦聯已開始批㬹及篤心口,令安德尊不禁說:「師傅,你過咗龍喎!」

好有火藥味

二人受訪時亦繼續針鋒相對,被問到兩人合作拍節目,是否已開火鬧交,安德尊說:「今日拍第三集,師傅拍到出晒火咁滯,我就喺節目度跟頭跟尾啫,師傅佢係國際名廚,不過靠唔住咁解啫!」

大王真無知定扮呀?

李錦聯聞言反駁:「大家唔好誤會先,我哋從來冇開火,係陷於就快開火邊緣,安德尊佢係無知,亂噏,佢係白癡,扮低B!你講錯還好,你係喺節目度根本唔知自己錯,扮晒無知,其實乜都知,但就亂噏,畀鑊跣我,我頂唔順佢啲無厘頭。」

師傅心胸唔夠闊

安德尊即牙尖嘴利回應:「鑊呢,係孭,唔係跣呀!師傅心胸唔夠闊,我都頂唔順佢啲氣燄,師傅咁多年都冇擔起過一個節目,問佢收視有咩期望,佢嘅答案咁無賴都得㗎喎!」

李錦聯再澄清:「我十幾年前都做過,收視嘅嘢隨心,冇期望,我都係做番閒時做嘅嘢,大家鍾意睇就睇,安德尊就係太Act(做戲),佢太掛住演出!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!