掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

大仔患罕見病坐輪椅 黃一山曾搵天眼通 __,黃一山,

黃一山大仔患罕見病,佢透露搵盡名醫,又笑言「點會有人有天眼通?周星馳咩!」影星黃一山日前現身《有線娛樂新聞》父親節專訪,身為二子之父的他自言只值七十分,原因是工作太忙而無暇陪伴家人,問到太太可有投訴他?他笑說:「佢只係投訴要我多賺錢!」「諗起都覺得好笑」而大仔患上罕見疾病,需要龐大醫藥費維持生活,黃一山因此要博命賺錢:「大仔要坐輪椅,完全缺乏自理能力,需要我哋24小時照料!」性格樂觀的黃一山更自我 ...


黃一山大仔患罕見病,佢透露搵盡名醫,又笑言「點會有人有天眼通?周星馳咩!」

影星黃一山日前現身《有線娛樂新聞》父親節專訪,身為二子之父的他自言只值七十分,原因是工作太忙而無暇陪伴家人,問到太太可有投訴他?他笑說:「佢只係投訴要我多賺錢!」

「諗起都覺得好笑」

而大仔患上罕見疾病,需要龐大醫藥費維持生活,黃一山因此要博命賺錢:「大仔要坐輪椅,完全缺乏自理能力,需要我哋24小時照料!」性格樂觀的黃一山更自我安慰說:「其他父母可能要擔心子女學壞,但我完全唔使擔心囉!」為了醫治兒子的病,黃一山訪尋過無數名醫:「連天眼通都試過,諗番起都覺得自己好好笑,點會有人有天眼通?周星馳咩!」

望細仔能經歷愛情

談及細仔,黃一山形容他高大威猛,又搞笑說:「真係造物弄人,細仔雖然高大威猛,但就唔及大哥靚仔,所以冇乜女埋身!」黃一山指大仔因病而只能經歷親情,故他期望細仔能經歷親情和愛情,擁有完整的人生。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!