掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

【有J圖】50歲羅霖承認J君已求婚:佢係我幾重要嘅人 __,羅霖,

50歲美魔女羅霖今日性感盛裝出席在中環蘭桂坊出席記者會,為自己代理嘅紅白酒宣傳,同場的嘉賓還有林保怡、周美鳳、李司棋及陳欣健等。現場仲放咗羅霖早前為品牌拍攝嘅婚紗宣傳照,當中有一張羅霖跟一名只展示背部男士的合照,照片中二人更作親嘴狀,羅霖仲親口承認J君,經已向佢求婚。羅霖接受訪問時承認該J君是眾多追求者之一,此次法國之旅他亦有同行,她說:「佢有同我一齊去,今次法國之行令佢加咗唔少分。本來佢話今日都 ...


50歲美魔女羅霖今日性感盛裝出席在中環蘭桂坊出席記者會,為自己代理嘅紅白酒宣傳,同場的嘉賓還有林保怡、周美鳳、李司棋及陳欣健等。現場仲放咗羅霖早前為品牌拍攝嘅婚紗宣傳照,當中有一張羅霖跟一名只展示背部男士的合照,照片中二人更作親嘴狀,羅霖仲親口承認J君,經已向佢求婚。羅霖接受訪問時承認該J君是眾多追求者之一,此次法國之旅他亦有同行,她說:「佢有同我一齊去,今次法國之行令佢加咗唔少分。本來佢話今日都要嚟,係我唔俾,因為未100%肯定,經過旅程之後,都認定佢係我幾重要嘅人。」她透露本來打算一個人拍婚紗照,不過J君知道後要求同行,全程他很溫柔及照顧自己,她說:「佢仲未過3個仔個關,應該年底會俾佢見囝囝。3個仔都想我搵個伴,唔想我咁辛苦。J君都有求過婚,不過我未應承,過咗囝囝個關先。」她笑言今次酒會就像婚禮預演,又透露J君是一名內地生意人,年紀比自己年青10年有多,不過她認為伴侶只要有溝通,年齡差距不是問題。她又表示在全程6日的旅程中,J君不單照顧有嘉,拍婚紗照時又替自己拿鞋及提裙尾。而羅媽媽也是今次活動中首次見到J君的照片,被問到J君是否富二代時,她說:「富唔富有唔係問題,如果下次結婚未必會大搞,通知啲親友食飯就算。」另外,李司棋話同跟羅霖合作《真情》時,覺得對方好乖,當佢知道羅霖有求婚對象時,都好戥佢開心。司棋姐又透露已接拍大台嘅《溏心風暴3》,她說:「O依家係等出年開工,未必係原班人馬,有得歸隊就歸隊啦。」她表示岑麗香很可愛及有特質,希望可以合作。

羅霖話同J君去法國拍婚紗宣傳照時,加咗好多分,但點都要過埋三個囝囝嗰關。 羅媽媽同司棋姐今日都親臨撐場。 羅霖係佢同J君嘅婚紗照前影相。
J君好似「賭神」咁,只係得個背影。

鍾意就快D Share啦!