掃呢頁CODE去手機

2016年6月18日 星期六

【廿年前「飯局價」都千萬啦】李珊珊遇「廣州富豪」約「食飯」 中間人話:100萬 __,珊珊,李珊珊,林珊珊,

「先生,你好。分享入行20年其中一次的親身經歷。有人向身邊關係親密的女長輩提出,如果能安排及答應見面,即時送上過千萬豪宅一層及新款名車一輛,更重申這只是初步,誠意陸續有來。「而女長輩成功促成見面,能即時收取20萬元現金作感謝。然而本人一向所有朋友關係從友誼開始,所有情侶關係從愛情開始;因此非以上形式建立之關係絕非本人一貫作風。過去20年碰上情況,我也是謝絕有關安排,今天也是如此。謝謝。」大佬呀,李 ...




其他影片:>>






「先生,你好。分享入行20年其中一次的親身經歷。有人向身邊關係親密的女長輩提出,如果能安排及答應見面,即時送上過千萬豪宅一層及新款名車一輛,更重申這只是初步,誠意陸續有來。「而女長輩成功促成見面,能即時收取20萬元現金作感謝。然而本人一向所有朋友關係從友誼開始,所有情侶關係從愛情開始;因此非以上形式建立之關係絕非本人一貫作風。過去20年碰上情況,我也是謝絕有關安排,今天也是如此。謝謝。」大佬呀,李珊珊依家係義賣后冠做善事,唔係去飯局呀!!!人家冇話等錢使,亦唔需要賺呢啲錢。仲有,當年(唔知幾時),有中間人搵李珊珊去飯局,如果肯應承見面,即時送上過千萬豪宅一層及新款名車一輛,而且,只係誠意金,之後陸續有來。依家,你開價100萬,做咩啫?淡出娛樂圈多年嘅李珊珊,原來仍然收到不少飯局邀請,今朝一早十一點幾,呢位「中間人」已經開工,喺微博問珊珊:

「飯局100萬,請回覆,價錢很高」見珊珊唔覆,再問:「李小姐你好,有廣州富豪邀請你出席私人飯局,請你盡快回覆我,或加我WeChat。」都係唔覆,中間人急喇:

「請盡快回覆我」

「請進(盡)快回覆我」珊珊仍然唔騷佢。點知又有中間人問:「Hello李小姐,請問工作怎麼聯繫你?」由朝早十一點到依家係咁push。煩不勝煩,珊珊接受《蘋果》電話訪問時就話喇:「微博寫晒嘞,冇乜嘢再回應,亦冇補充,已經係過去事情冇乜特別,只係分享例子,話畀人聽我作風係咁,一視同仁。(唔係第一次被邀飯局?)老實講,絕對唔係第一次,但都會友善處理。」


鍾意就快D Share啦!