掃呢頁CODE去手機

2016年6月26日 星期日

程可為姪仔選港男 胡楓撐外孫搏入行 __,胡楓,程可為,

如果四位星二代一齊選「香港先生」都真係夠晒睇頭。今年復辦的《香港先生選舉》,無綫為吸引高質素參賽者及有話題性,以與港姐睇齊!除了在加拿大吸納參賽者外,又向「星二代」進行招募,包括曾華倩的「飛魚」兒子林浩賢、「美魔女」趙雅芝兒子黃愷傑、程可為姪仔楊權澤及胡楓外孫呂衍峰等!楊權澤自費來港參賽無綫早前在加拿大的多倫多及溫哥華舉辦《型男家族》選舉,結果由多倫多的鍾君揚奪得冠軍,將獲安排機票來港參選港男,成 ...


如果四位星二代一齊選「香港先生」都真係夠晒睇頭。

今年復辦的《香港先生選舉》,無綫為吸引高質素參賽者及有話題性,以與港姐睇齊!除了在加拿大吸納參賽者外,又向「星二代」進行招募,包括曾華倩的「飛魚」兒子林浩賢、「美魔女」趙雅芝兒子黃愷傑、程可為姪仔楊權澤及胡楓外孫呂衍峰等!

楊權澤自費來港參賽

無綫早前在加拿大的多倫多及溫哥華舉辦《型男家族》選舉,結果由多倫多的鍾君揚奪得冠軍,將獲安排機票來港參選港男,成為首位「種子選手」。而亞軍的多倫多楊權澤,原來是甘草演員程可為的姪仔,雖然未獲無綫安排來港選港男,但決定自費由加拿大來港搏一搏,程可為接受《東網》訪問時說:「權澤佢跳舞天分好高,喺大學有同來自俄羅斯嘅女同學齊齊組舞團,都參加過好多比賽攞獎,我都對佢有信心!」

呂衍峰唔怯場

除了楊權澤之外,資深藝人胡楓的外孫呂衍峰同樣居於加拿大,一樣想入娛樂圈,在胡楓的80歲演唱會中,呂衍峰曾上台「兩公孫」合唱,對於外孫立志入娛樂圈,胡楓說:「佢喺演唱會面對咁多人都唔怯場,真係好有潛質入演藝界,我都好想佢加入娛樂圈!雖然我唔知選港男嘅細節,但如果佢參加,都係一個好途徑。」

黃愷傑:機會留畀其他人

至於「港男」目標參賽者之一的趙雅芝兒子黃愷傑,早已入影壇及擔演過電影,亦演出過內地真人騷節目,有演藝經驗及知名度,齊集無綫的條件,不過黃愷傑被《東網》問到會否參選時,他說:「一直都有留意港姐同港男,自己都有朋友參選,係一個好機會,不過我就未必參選,因為最近喺內地嘅時間比較多,嚟緊要拍真人騷,要將呢個機會留畀其他人」

曾華倩兒子啱啱夠年齡參選

此外,曾華倩的兒子林浩賢就讀名校喇沙書院,更是香港泳界有名的「飛魚」,今年17歲的他符合參選條件,若報名參選,極有機會跑出!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!