掃呢頁CODE去手機

2016年6月13日 星期一

浦東機場爆炸 佘詩曼滯留克勤照飛上海 __,克勤,佘詩曼,李克勤,

突然發現原來藝人們飛上海係飛得咁密。上海浦東國際機場昨日下午驚傳發生爆炸事件,當中藝人張智霖及蔡少芬均由浦東機場平安返港,並向《東網》報平安。爆炸一事言猶在耳,佘詩曼就喺社交網上載自拍照,自爆滯留浦東機場成七個鐘,認真陰公豬。佘詩曼寫道:「滯留上海浦東機場七小時,終於抵達三亞!!!」不過李克勤及陳家樂就冇有怕,照樣飛上海,二人分別上載機艙自拍,克勤寫道:「上海,忐忑……」而陳家樂則寫道:「上左(咗 ...


突然發現原來藝人們飛上海係飛得咁密。

上海浦東國際機場昨日下午驚傳發生爆炸事件,當中藝人張智霖及蔡少芬均由浦東機場平安返港,並向《東網》報平安。爆炸一事言猶在耳,佘詩曼就喺社交網上載自拍照,自爆滯留浦東機場成七個鐘,認真陰公豬。佘詩曼寫道:「滯留上海浦東機場七小時,終於抵達三亞!!!」

不過李克勤及陳家樂就冇有怕,照樣飛上海,二人分別上載機艙自拍,克勤寫道:「上海,忐忑……」而陳家樂則寫道:「上左(咗)機先留意到新聞「上海機場爆炸」#幸運是我」依家爆炸事件已經告一段落,二人唔使再咁忐忑不安,你哋實會安全着陸嘅。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!