網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年6月22日 星期三

被指似子華神?楊千嬅:男人嚟㗎喎 __,子華,楊千嬅,千嬅,黃子華,

又真係幾鬼似架啵…衰鬼~歌手楊千嬅出席活動,自爆兒子遺傳了老公丁子高的表演欲,她說:「其實我老公表演欲多過我,次次去朋友婚禮,都好似佢結婚咁,爭咪唱歌,係咪霸。」問到千嬅是否一名「催谷媽媽」?她表示自己也不是在「催谷家庭」出生,自己比較着重小朋友有個快樂童年。拒做怪獸家長對於無綫節目《沒有起跑線?》內有家長指現在教育觀念是「贏在射精前」,千嬅表現驚訝說:「咁得人驚?概念好唔啱,我覺得有啲家長要擇日 ...


又真係幾鬼似架啵…衰鬼~

歌手楊千嬅出席活動,自爆兒子遺傳了老公丁子高的表演欲,她說:「其實我老公表演欲多過我,次次去朋友婚禮,都好似佢結婚咁,爭咪唱歌,係咪霸。」問到千嬅是否一名「催谷媽媽」?她表示自己也不是在「催谷家庭」出生,自己比較着重小朋友有個快樂童年。

拒做怪獸家長

對於無綫節目《沒有起跑線?》內有家長指現在教育觀念是「贏在射精前」,千嬅表現驚訝說:「咁得人驚?概念好唔啱,我覺得有啲家長要擇日開刀,為咗想小朋友同自己生肖一樣已經好誇張,我個仔係六月出世,好明顯我係唔理呢啲,最緊要佢健康開心。」

為造人操體能

問到千嬅可會用方法計準生女?早前想追B的她表示:「小朋友係個天畀嘅命數,我嘅責任係後天身教,先天嘅嘢我唔強求,仔女冇所謂,最緊要健康!(幾時開始造人?)完埋今年工作先,拍晒三套戲就會抖吓做吓家庭計劃,預計明年,不過有就有,冇就冇,我都係為個仔有人陪。(係咪要練好啲體能? )係呀,因為開始唔夠個仔跑。」

唔介意被指似黃子華

此外,談到千嬅在社交網站上載跑步照被網民指像黃子華,她聽罷即幽自己一默:「吓!男人嚟㗎喎!不過都唔拘,都算係親戚,大家都叫『華』,我呢排想𢱑飛,係認親人嘅時候,我去買飛,問售票姐姐想唔想同我影相?有冇飛先?點知佢都係話冇。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!