掃呢頁CODE去手機

2016年6月29日 星期三

酷刑聲請:南亞匪刀捅找換店東 傷者母:擔心兒子傷勢 __,

找換店東被南亞刀賊捅傷,其母擔心不已。(資料圖片/黃永健攝)大角咀一找換店被南亞刀賊行劫,重傷姓張(42歲)的找換店東主,在油麻地伊利沙伯醫院搶救,情況嚴重。張未婚,與母親同住大圍一公屋單位。據張母表示:「昨晚等到好夜未見佢返,我喺度等電話。啲仔女係電話同我講,叫我瞓先,但唔畀我知發生咩事。我乜都唔知,警察又無嚟過。」張母其後得知兒子遇劫身受重傷,表示擔心,但至今仍未到醫院探望兒子。她續指兒子經營 ...


找換店東被南亞刀賊捅傷,其母擔心不已。(資料圖片/黃永健攝)

大角咀一找換店被南亞刀賊行劫,重傷姓張(42歲)的找換店東主,在油麻地伊利沙伯醫院搶救,情況嚴重。張未婚,與母親同住大圍一公屋單位。據張母表示:「昨晚等到好夜未見佢返,我喺度等電話。啲仔女係電話同我講,叫我瞓先,但唔畀我知發生咩事。我乜都唔知,警察又無嚟過。」

張母其後得知兒子遇劫身受重傷,表示擔心,但至今仍未到醫院探望兒子。她續指兒子經營找換店多年,但平常回家後甚少談及工作,只稱:佢驚我擔心,咩都唔講我知。張母不清楚兒子以前有沒有被打劫過,她希望兒子盡早出院回家。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!