掃呢頁CODE去手機

2016年7月16日 星期六

【曾為富二代生仔?】18歲選美大熱遭狙擊 35F黃翠如:嗰個係我細佬! __,翠如,富二代,選美,黃翠如,

ViuTV巨胸翠如鄧月平(Larine)被喻為是今屆美選真人騷大熱門日前佢同友人去沙灘,搞到全場男士都非常之咁心不在焉(相關新聞:http://bit.ly/29XJ7Br)。雖然未正式開戰不過佢已經是非多多,前日有讀者爆料指佢同3年前拍嘅禁毒片個樣唔同晒,而巨胸翠如仲爽快直認兼解釋,因為當時唔識化妝同有babyfat(相關新聞:http://bit.ly/29UPzJW)。是非呢啲嘢真係一不離二 ...




其他影片:>>






ViuTV巨胸翠如鄧月平(Larine)被喻為是今屆美選真人騷大熱門日前佢同友人去沙灘,搞到全場男士都非常之咁心不在焉(相關新聞:http://bit.ly/29XJ7Br)。雖然未正式開戰不過佢已經是非多多,前日有讀者爆料指佢同3年前拍嘅禁毒片個樣唔同晒,而巨胸翠如仲爽快

直認兼解釋,因為當時唔識化妝同有baby fat(相關新聞:http://bit.ly/29UPzJW )。是非呢啲嘢真係一不離二,日前又有讀者爆料指,今年只得18歲嘅Larine,竟然有個4歲大嘅仔,而且仲話佢整過容;另外仲有一個疑似Larine仇家開嘅instagram,話佢份人貪錢,不斷更新Larine嘅童年相,Larine同媽咪合照,仲話Larine以前同個富二代生嘅小朋友等等。今日《蘋果》就聯絡Larine求證,佢喺電話中好無奈咁話﹕「都唔知係咪有人收錢抹黑......唉,睇化啲囉。相中小朋友係我細佬,唔通我13歲有咗,14歲生咗BB?我細佬有晒出世紙證明,冇得呃。另外,我肚嗰條直痕,由細到大都有,唔係疤紋。」睇返疑似Larine仇家個ig,喺兩個星期前放第一張相,內容主要都係抨撃巨胸翠如身材外貌,不過實質證據就欠奉。

報料指呢條紋就係巨胸翠如曾生B嘅「鐵證」…(資料圖片)
巨胸翠如:「 相中小朋友係我細佬,唔通我13歲有咗,14歲生咗BB?」

鍾意就快D Share啦!