掃呢頁CODE去手機

2016年7月16日 星期六

【人妻大解放】吳速玲三點式晒弗爆身材 __,吳速玲,

旅行的意義係乜?咪就係要曬曬晒!馬來西亞歌手曹格(Gary)平日忙過不停,不過早前適逢係佢37歲生日,佢同屋企人去沙巴慶生兼度假,認真識歎世界!有陽光與海灘,自然要玩水消暑,而Gary老婆吳速玲亦「人妻大解放」,仲喺網上開心Share泳裝照。相中見佢着上三點式嘅吳速玲,不時Chok甫影相,見佢身上零贅肉,身材簡直係弗爆,加上一對修長美腿,以及曬得一身蜜糖膚色,認真健康又性感! ...


旅行的意義係乜?咪就係要曬曬晒!

馬來西亞歌手曹格(Gary)平日忙過不停,不過早前適逢係佢37歲生日,佢同屋企人去沙巴慶生兼度假,認真識歎世界!有陽光與海灘,自然要玩水消暑,而Gary老婆吳速玲亦「人妻大解放」,仲喺網上開心Share泳裝照。相中見佢着上三點式嘅吳速玲,不時Chok甫影相,見佢身上零贅肉,身材簡直係弗爆,加上一對修長美腿,以及曬得一身蜜糖膚色,認真健康又性感!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!