掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

寫真戰:36G崔碧珈最愛影水着相 __,崔碧珈,

崔碧珈大騷36G好身材!外號「崔Big瓜」的女星崔碧珈(Anita)擁有36G超澎湃身材,將於今年推出處女寫真集。造型多變熱愛運動的Anita以「一萬小時運動練成魔鬼身形」做賣點,大玩運動風,她直言希望外間注重其身材線條,又謂自己並非刻意賣弄性感。她又指寫真集中有泳衣及內衣照,亦有穿性感運動服做Gym的相片,以及睡衣及便服等造型!為寫真曬傷其中一輯相,Anita身穿紅色Bikini坐遊艇出海,又坐 ...


崔碧珈大騷36G好身材!

外號「崔Big瓜」的女星崔碧珈(Anita)擁有36G超澎湃身材,將於今年推出處女寫真集。

造型多變

熱愛運動的Anita以「一萬小時運動練成魔鬼身形」做賣點,大玩運動風,她直言希望外間注重其身材線條,又謂自己並非刻意賣弄性感。她又指寫真集中有泳衣及內衣照,亦有穿性感運動服做Gym的相片,以及睡衣及便服等造型!

為寫真曬傷

其中一輯相,Anita身穿紅色Bikini坐遊艇出海,又坐又瞓大晒G Cup「西瓜胸」!她表示最喜歡拍攝泳裝照:「因為部分泳衣係喺一個冇人沙灘拍,呢個沙灘我第一次去,發現原來香港都可以有咁靚嘅沙灘。(有咩難忘事?)比較難忘係喺遊艇拍攝,我本身會容易暈船浪,拍攝中途要暫停,另外因為拍攝外景好多日,皮膚都曬傷咗,變到又紅又腫又甩皮,第一次曬到咁傷,返屋企立即搽滿全身蘆薈。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!