掃呢頁CODE去手機

2016年7月8日 星期五

【明日選港男】王浩信爆細佬入咗醫院 處嚴峻狀態 __,王浩信,

堪輿學家李丞責跟前港姐冠軍老婆劉倩婷的囡囡阡辰,今晚喺中環四季酒店為囡囡搞百日宴,圈中人緣甚廣嘅李丞責,好多藝人都親往祝賀,包括陳豪同老婆陳茵媺、黃柏高、谷德昭、張栢芝媽媽、王浩信同老婆陳自瑤(YoYo)、樂易玲、朱千雪、岑杏賢、方力申、梁烈唯等等。見到唯唯單刀赴會,唔見老婆駱保雯(Tina),唯唯就話老婆喺屋企休息,問佢送乜俾「丞丞」師傅,佢話:「俾禮金,太太封唔知幾錢。」有傳佢老婆已經懷孕,問 ...




其他影片:>>






堪輿學家李丞責跟前港姐冠軍老婆劉倩婷的囡囡阡辰,今晚喺中環四季酒店為囡囡搞百日宴,圈中人緣甚廣嘅李丞責,好多藝人都親往祝賀,包括陳豪同老婆陳茵媺、黃柏高、谷德昭、張栢芝媽媽、王浩信同老婆陳自瑤(YoYo)、樂易玲、朱千雪、岑杏賢、方力申、梁烈唯等等。見到唯唯單刀赴會,唔見老婆駱保雯(Tina),唯唯就話老婆喺屋企休息,問佢送乜俾「丞丞」師傅,佢話:「俾禮金,太太封唔知幾錢。」有傳佢老婆已經懷孕,問佢係咪嚟取經,唔知唯唯係咪怕BB小器,佢就冇正面回答,只話自己早年已諗定囝囝個名,希望今次可以用得着,間接承認太太有喜,他說:「老婆話我偏心,淨係諗男仔名,希望今胎用到得,英文名都諗埋。都會俾李承責師傅睇下。」今日33歲生日嘅王浩信,同老婆YoYo結伴到場,YoYo就話已經DIY咗啲小禮物送俾老公,王浩信就話今晚會放上網同大家分享喎!講到細佬王瑋彤(Tony)參加今屆香港先生選舉,王浩信就話細佬處於一個嚴峻嘅狀態,佢話:「唔知佢係咪緊張定乜嘢啦,突然發現生腎石,O依家處理緊,因為有腎石對操練會有一定影響,細佬O依家喺醫院,希望佢今晚做咗小手術,聽日可以second in囉!」

(攝影:陳順禎) 王浩信話細佬王瑋彤因腎石入院,希望今晚做到小手術,聽日可複試。 今日生日嘅王浩信同老婆、樂易玲一齊賀李丞責師傅。
唯唯默認太太已有身孕。 李丞責同老婆劉倩婷
陳豪同老婆陳茵媺 周美鳳 栢芝媽媽

鍾意就快D Share啦!