網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月9日 星期六

【角度的重要性】李雪瑩小腿粗過大腿 __,李雪瑩,

李雪瑩其實係瘦底嚟(睇佢心口就知),但竟然影到小腿粗過大腿!前港姐李雪瑩(Crystal)最近去咗法國玩,呢日就去咗當地嘅名勝凡爾賽宮遊覽,去到咁靚嘅地方,當然要影張相同網友開心share啦。Crystal着咗條藍色吊帶短裙仔,少女氣息極濃,而且都幾性感吓,不過就暴露咗佢嘅缺點出嚟。由張相可見,佢嘅小腿影到幾乎粗過大腿,所以話角度嘅重要性有幾緊要呢!而且可能佢個身比較長嘅關係,胸前雙峰極低,搞到心 ...


李雪瑩其實係瘦底嚟(睇佢心口就知),但竟然影到小腿粗過大腿!

前港姐李雪瑩(Crystal)最近去咗法國玩,呢日就去咗當地嘅名勝凡爾賽宮遊覽,去到咁靚嘅地方,當然要影張相同網友開心share啦。Crystal着咗條藍色吊帶短裙仔,少女氣息極濃,而且都幾性感吓,不過就暴露咗佢嘅缺點出嚟。由張相可見,佢嘅小腿影到幾乎粗過大腿,所以話角度嘅重要性有幾緊要呢!而且可能佢個身比較長嘅關係,胸前雙峰極低,搞到心口嗰棚排骨相當顯眼,張相可謂敗筆之作!

不過,佢仲有另一張嘅,換上一套吊帶黑色衫配短裙嘅佢,仲大字形咁跳,其實佢身形非常之唔錯,係第一張……


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!