掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

「不瘦降」解咒現鎖骨 「肥苟」停藥即變番「索苟」 __,肥苟,苟芸慧,

「不瘦降」解咒現鎖骨 「肥苟」停藥即變番「索苟」由13年開始,身形同體重,變成苟芸慧嘅緊箍咒、由於keep住食抗甲狀線藥同抗抑鬱藥,搞到「索苟」變「肥苟」。持續「不瘦降」嘅佢,近半年,迷上玩賽車,又停咗食藥,體重終於有下降跡象。早排佢就話:「越開心就越瘦,自己冇磅過瘦咗幾多,最緊要係健康,o依家好番晒,唔使再食藥啦!」瘦番索番嘅苟姑娘,早排終於開吓齋,同朱璇男友湯珈鋮、葉樹堃仔葉瀚華傳吓緋聞,雖然 ...


「不瘦降」解咒現鎖骨 「肥苟」停藥即變番「索苟」

由13年開始,身形同體重,變成苟芸慧嘅緊箍咒、由於keep住食抗甲狀線藥同抗抑鬱藥,搞到「索苟」變「肥苟」。

持續「不瘦降」嘅佢,近半年,迷上玩賽車,又停咗食藥,體重終於有下

「不瘦降」解咒現鎖骨 「肥苟」停藥即變番「索苟」由13年開始,身形同體重,變成苟芸慧嘅緊箍咒、由於keep住食抗甲狀線藥同抗抑鬱藥,搞到「索苟」變「肥苟」。持續「不瘦降」嘅佢,近半年,迷上玩賽車,又停咗食藥,體重終於有下降跡象。早排佢就話:「越開心就越瘦,自己冇磅過瘦咗幾多,最緊要係健康,o依家好番晒,唔使再食藥」瘦番索番嘅苟姑娘,早排終於開吓齋,同朱璇男友湯珈鋮、葉樹堃仔葉瀚華傳吓緋聞,雖然 ...


降跡象。早排佢就話:「越開心就越瘦,自己冇磅過瘦咗幾多,最緊要係健康,o依家好番晒,唔使再食藥」

瘦番索番嘅苟姑娘,早排終於開吓齋,同朱璇男友湯珈鋮、葉樹堃仔葉瀚華傳吓緋聞,雖然真命天子仲未現身,但總叫做身邊有啲蜜蜂仔嗡嗡嗡!

而以往selfie親,苟姑娘都例牌高炒加七三面,不過日前佢喺ig再po相,面形明顯削咗,兩邊鎖骨仲擺到嚿番梘仔㖭,可喜可賀!(當然係喺冇p.s.大前提下)


鍾意就快D Share啦!