掃呢頁CODE去手機

2016年7月15日 星期五

晒湯碗胸谷寫真!朱盈盈失手露Bra扣 __,盈盈,朱盈盈,湯盈盈,

個Bra扣其實又唔係好顯眼,不過就扣咗少少分!有「嫩版李彩華」之稱的藝人朱盈盈(Zenia)在油麻地舉行寫真月曆發布會,獲好友李逸朗(Don)、吳堯堯(YoYo)、黃建東及許嘉浩(Karl)撐場。揚言寫真相未夠激Zenia身穿淺黃色低胸裝大晒「湯碗胸」,但失手胸前露Bra扣。今次Zenia一手一腳炮製寫真月曆,她直言作品終於面世,心情超緊張:「好想睇吓大家睇寫真嗰吓個反應。(啲相好激?)未算,如果 ...


個Bra扣其實又唔係好顯眼,不過就扣咗少少分!

有「嫩版李彩華」之稱的藝人朱盈盈(Zenia)在油麻地舉行寫真月曆發布會,獲好友李逸朗(Don)、吳堯堯(YoYo)、黃建東及許嘉浩(Karl)撐場。

揚言寫真相未夠激

Zenia身穿淺黃色低胸裝大晒「湯碗胸」,但失手胸前露Bra扣。今次Zenia一手一腳炮製寫真月曆,她直言作品終於面世,心情超緊張:「好想睇吓大家睇寫真嗰吓個反應。(啲相好激?)未算,如果下年再出寫真可以更激,今次首批印咗3000本,反應好會加印。」

風騷送吻獎勵Don

對於獲Don撐場,Zenia直言非常感激他。講到Don表示之前執導電影時浪費了Zenia美好身材,她說:「其實我嘅角色係大波美女,但服裝姐姐錫我,驚漏咗啲嘢出嚟,所以都幾密實,Don都唔係好知,下次再同佢合作可以性感啲。」提到Don表示從沒有擁有過寫真,今日他得到的是第一本,Zenia說:「咁好正喎!我係處女寫真,佢又第一次,好特別!加個kiss畀佢先!」Zenia又透露工作愈來愈忙,將拍攝微電影及行Catwalk Show展示運動裝及泳裝。

台上眾嘉賓為Zenia送上禮物,YoYo送上皮鞭,喻意她努力鞭策自己,Don則送上香艷睡衣!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!