網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年7月26日 星期二

娛圈瘋玩Pokémon GO 李蘊儍捉精靈 游學修去踢館 __,游學修,Pokémon GO,李蘊,

娛圈瘋玩PokémonGO 李蘊儍捉精靈 游學修去踢館全球熱爆遊戲PokémonGO昨日終於登陸香港,藝人齊齊喪玩!連忙於湊女的媽咪李蘊,昨日撇下囡囡走到尖沙嘴與《蘋果》動主播捉精靈,楊秀惠剛瞓醒便在床上捕捉,表現瘋狂。至於游學修未有等埋女友蘇麗珊便一支公喪玩,更揚言會踢館,氣得蘇麗珊投訴說:「唔等我!」並將已捕捉的小精靈改名做「游學修」洩憤。全城高唱「很想去捕捉他」,事關萬眾期待的hit爆遊戲P ...


娛圈瘋玩Pokémon GO 李蘊儍捉精靈 游學修去踢館

全球熱爆遊戲Pokémon GO昨日終於登陸香港,藝人齊齊喪玩!連忙於湊女的媽咪李蘊,昨日撇下囡囡走到尖沙嘴與《蘋果》動主播捉精靈,楊秀惠剛瞓醒便在床上捕捉,表現瘋狂。至於游學修未有等埋女友蘇麗珊便一支公喪玩,更揚言會踢館,氣得蘇麗珊投訴說:「唔等我!」並將已捕捉的小精靈改名做「游學修」洩憤。

全城高唱「很想去捕捉他」,事關萬眾期待的hit爆遊戲Pokémon GO昨日終於登陸香港,不少藝人第一時間下載程式瘋狂喪玩,包括榮升媽咪的李蘊、游學修和Super Girls成員Aka等均上街四處遊走捕捉小精靈,楊秀惠一瞓醒便在床上捕捉,眾藝人收服精靈到頭來變成被精靈收服!



■初哥李蘊昨在街頭遇上不少同道中人齊齊玩。



■李蘊昨日第一時間下載Pokémon GO,並與《蘋果》動主播到尖沙嘴捉精靈。攝影:陳慧安



■李蘊返家後繼續玩,發現小精靈出現在囡囡羅紫晞附近。互聯網圖片

撇低兩個月大B女兩個月前才誕下囡囡羅紫晞的李蘊,昨日撇下囡囡與《蘋果》動主播到尖沙嘴捉精靈,她笑說:「我啱啱開始,初級。我真係唔識㗎!」雖然她只是初哥,但沿途碰到鯉魚王及迷你龍等小精靈,李蘊即儍頭儍腦掟精靈球捕捉,每次只用一個精靈球便將精靈收服,單是鯉魚王已捕獲三隻,成績不俗,令人懷疑她之前是否曾經「偷玩」,但李蘊堅稱:「梗係冇」之後李蘊在海港城再成功捕捉小哥達與獨角蟲,以及在附近PokéStops取得不少補給品,總算滿載而歸。



■蘇麗珊投訴游學修未有等埋她玩Pokémon GO。資料圖片

至於游學修和蘇麗珊這對小情侶也是玩家,本身是Pokémon迷的游學修,昨日第一時間下載程式,他昨在電話中說:「捉咗27隻,暫時最勁嗰隻係『高超鴨』,由儍鴨進化,CP已經去到252,𠵱家仲特登走咗落街周圍捉,亦會嘗試去踢館打道場。」其女友蘇麗珊昨日要開工,所以游學修未有等埋女友便獨個兒玩,令女友嬲嬲豬,在Instagram投訴:「游學修唔等埋我一齊捉。」並將自己捕捉的小精靈霹靂彈改作男友游學修名字洩憤。



■蘇麗珊將霹靂彈改作男友「游學修」名字洩憤。



■Aka(中)在銅鑼灣成功捕獲多隻精靈,開心得她大叫起來。

蘇麗珊掟「男友」記者昨致電蘇麗珊時,她說:「我今日朝早要開工,啲朋友話我知有得玩,我即刻download。」說到她將捉到的小精靈改作男友名字,蘇麗珊笑說:「嗰隻係霹靂彈,小智(《寵物小精靈》主角)係咁掟霹靂彈出去,以為佢係精靈球,我覺得呢個寓意非常之好,我可以係咁擲游學修出去,擲到佢發脾氣,同埋佢個樣嬲爆爆,你唔覺得好似游學修咩?」

楊秀惠昨早一起身便在床上捉精靈,相當心急,她昨說:「我一起身就見到有一隻喺張床上,所以就捉咗床嗰隻先,我最鍾意比卡超,但都有啲擔心如果咁樣玩仲點做嘢?」原本她打算落街捉精靈,但發現家中是精靈避難所,所以決定留在家中死守。此外,Aka昨日在銅鑼灣捉精靈,經過一輪努力終成功捕獲9隻,開心得她在街上大叫。

採訪:譚倩宜、皓騫



■楊秀惠一瞓醒便在床上捕捉精靈,相當香艷。



楊秀惠。資料圖片


鍾意就快D Share啦!