掃呢頁CODE去手機

2016年7月31日 星期日

新人曝光!林心如索爆VS霍建華西裝骨骨 __,霍建華,林心如,

祝福一對新人白頭到老!台灣女星林心如與型男霍建華今日喺峇里大婚,一對新人為保持低調,即使有車輛喺酒店出入,都會有保安同警犬上前查問,以確保冇記者混入婚禮之中。新人曝光 心如火紅裙褂搶鏡至於一對新人,佢哋一直留喺酒店入面,仲未正式與傳媒見面,不過新郎霍建華同伴郎嘅最新合照終於曝光!相中見佢西裝骨骨,gel起頭髮,非常醒神,一身黑色西裝造型非常簡單。至於新娘林心如,被爆搞到凌晨三點先瞓,就喺社交網上載 ...


祝福一對新人白頭到老!

台灣女星林心如與型男霍建華今日喺峇里大婚,一對新人為保持低調,即使有車輛喺酒店出入,都會有保安同警犬上前查問,以確保冇記者混入婚禮之中。

新人曝光 心如火紅裙褂搶鏡

至於一對新人,佢哋一直留喺酒店入面,仲未正式與傳媒見面,不過新郎霍建華同伴郎嘅最新合照終於曝光!相中見佢西裝骨骨,gel起頭髮,非常醒神,一身黑色西裝造型非常簡單。至於新娘林心如,被爆搞到凌晨三點先瞓,就喺社交網上載咗幾張着住中式褂嘅相,雖然一直盛傳佢有身孕,不過相中見佢甜到漏嘅笑容,加上火辣紅裙,狀態大勇。當中佢仲拉埋好姊妹舒淇同劉濤合照,其中一張心如拎住「囍」字紙杯嘅相,唔覺意就晒出佢手上嘅大大粒紅寶石戒指。

姊妹放相 爆心如感動落淚

好友劉濤及舒淇亦有上載今朝迎娶儀式嘅相,當中仲見到心如手拎紙巾,雖然只見到佢個側面,不過都睇到佢個鼻哥喊到紅晒,可想而知今朝係有幾感動!

利是有玄機 紀念2005年相遇

另外,一對新人亦有向現場傳媒派利是,利是封上就印有「WR」字樣,即林心如及霍建華英文名嘅第一個英文字母,據知利是個餡有人民幣六百六十元,而全部紙幣都係2005年印刷,代表二人喺2005年認識對方,真係浪漫到爆!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!