掃呢頁CODE去手機

2016年8月4日 星期四

中伏!宣萱被呃 執鄧萃雯二攤 [壹週刊 - 1378] 宣萱,鄧萃雯,M1,

宣萱同鄧萃雯都係視后級人馬,但論好戲鄧萃雯點都高幾班。探熱針中伏!宣萱被呃 執鄧萃雯二攤新人難成氣候大台捧唔起,惟有扮矮仔,重金搵番舊將林文龍同宣萱回巢,拍首部以4K攝製的重頭劇《不懂撒嬌的女人》。當日不歡而散的宣萱,曾經狂踩舊公司冇新意,今次肯食回頭草,全因大台俾足一籮誠意,一開始就由助理總經理杜之克親自出面傾約,又講到個劇本是專登為她度身訂造,結果落叠。但宣萱其實係執二攤!今年初,杜之克已經攞 ...


宣萱同鄧萃雯都係視后級人馬,但論好戲鄧萃雯點都高幾班。

探熱針

中伏!宣萱被呃 執鄧萃雯二攤

新人難成氣候大台捧唔起,惟有扮矮仔,重金搵番舊將林文龍同宣萱回巢,拍首部以 4K攝製的重頭劇《不懂撒嬌的女人》。

當日不歡而散的宣萱,曾經狂踩舊公司冇新意,今次肯食回頭草,全因大台俾足一籮誠意,一開始就由助理總經理杜之克親自出面傾約,又講到個劇本是專登為她度身訂造,結果落叠。

但宣萱其實係執二攤!今年初,杜之克已經攞住同一個劇本搵鄧萃雯,不過如妃娘娘嫌對方出手低,拒絕大台「好意」。

怕衰唔敢用港姐

大台打鑼打鼓話要用 4K拍攝新劇《不懂撒嬌的女人》,由於是第一部 4K製作,更加是助理總經理杜之克首部一手策劃的劇集,唔衰得!所以唔敢貿貿然起用陳凱琳、蔡思貝之類欠觀眾緣的愛將,杜之克決定搵舊人回巢,增加叫座力。

第一人選,是一二年拍完《金枝慾孽貳》的如妃鄧萃雯,雯女已經有幾年冇拍香港劇,觀眾餓了一段時間,加上戲好有保障,杜之克為表誠意,特別搵人寫了個近乎完整的劇本,攞住去同對方傾。

宣萱同林文龍入行廿年,首度正式合作,但開工冇幾耐,兩人已十分投契。

日前他們在將軍澳拍外景,宣萱未有戲份,但都去睇林文龍做戲,對這部戲好投入認真。

嫌出手太低

「雯女都好俾面,有出去同杜之克見面,佢哋講到個劇本係特別為佢度身訂造;雯女睇過個古仔,都幾鍾意,覺得寫得幾好,比起之前拍開嘅 TVB劇,今次係有啲新意,但一傾到酬勞問題,佢哋就冇乜誠意囉!

「而家雯女拍大陸劇一集收近廿萬港幣,做一個綜藝節目都收五、六十萬一集,所以佢搵唔到有乜理由,收咁嘅錢返 TVB捱。」鄧萃雯身邊人說。

大台首部 4K電視劇,除了宣萱、林文龍外,仲有唐詩詠、高海寧及王浩信等人。

杜之克用同一條橋,點知得宣萱落疊。

內地欠路數

遭鄧萃雯極速拒絕後,杜之克於是轉移目標到宣萱身上,同一劇本同一招數,又係特別為對方度身訂造。

由於宣萱在內地脈絡不足,脫離大台後,只是偶然拍吓港台劇集和一些細規模的新加坡製作,見大台表現得如此有誠意,好快就應承回巢。對於執鄧萃雯二攤一事,一直被蒙在鼓裡。

近年鄧萃雯主力搵人仔,早排同呂良偉拍完一套大陸劇,又以如妃造型上綜藝節目。

「港姐幫」陳凱琳同蔡思貝劇接劇,但去到重頭劇,大台都唔敢俾佢哋孭飛。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!