掃呢頁CODE去手機

2016年8月21日 星期日

中國女排:【里約奧運】郎平1995年回國月薪500人仔 __,里約奧運,奧運,

郎平(右圖右)終於以教練身份拎金牌。(GettyImages圖片)中國女排相隔12年後再奪奧運金牌,最大功臣,當然係教練郎平啦!「鐵榔頭」喺1994年為八佰伴世界明星隊做教練,傳聞年薪有200萬美元,不過佢因為被祖國呼喚,決定喺1995年離開美國,放棄高薪重建中國女排輝煌。雖然中國女排喺1996年亞特蘭大奧運得銀牌,但後來郎平姐姐郎洪翻相簿發現工資條,原來郎平到1998年,月薪連1000人民幣都唔 ...


郎平(右圖右)終於以教練身份拎金牌。(GettyImages圖片)中國女排相隔12年後再奪奧運金牌,最大功臣,當然係教練郎平「鐵榔頭」喺1994年為八佰伴世界明星隊做教練,傳聞年薪有200萬美元,不過佢因為被祖國呼喚,決定喺1995年離開美國,放棄高薪重建中國女排輝煌。雖然中國女排喺1996年亞特蘭大奧運得銀牌,但後來郎平姐姐郎洪翻相簿發現工資條,原來郎平到1998年,月薪連1000人民幣都唔 ...


郎平(右圖右)終於以教練身份拎金牌。(Getty Images圖片)

中國女排相隔12年後再奪奧運金牌,最大功臣,當然係教練郎平「鐵榔頭」喺1994年為八佰伴世界明星隊做教練,傳聞年薪有200萬美元,不過佢因為被祖國呼喚,決定喺1995年離開美國,放棄高薪重建中國女排輝煌。

雖然中國女排喺1996年亞特蘭大奧運得銀牌,但後來郎平姐姐郎洪翻相簿發現工資條,原來郎平到1998年,月薪連1000人民幣都唔夠,回國初時甚至得500人仔左右,連打長途電話返美國搵囡囡白浪都唔夠,球迷都明白郎平付出有幾大。

到郎平喺2013年再做中國女排教練,佢一樣唔係為錢,唔止出錢為球員買蛋白粉,過年仲包利是畀球員,當正球員親生女一樣湊:「其實要說沒有代溝是不可能的,場下她們會聊網購、遊戲和電視劇,我不了解、也不能阻止,但要盡量去理解。論年紀,她們就像我的女兒一般,所以我還承擔着母親的責任。」

SO東波同你追實體壇每個精彩時刻!

http://on.fb.me/1PWMCFH 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!