掃呢頁CODE去手機

2016年8月21日 星期日

發育前21吋 王君馨戴腰封三個月晒半裸 __,君馨,王君馨,

王君馨話12歲未發育時都係21吋腰,依家20.5吋係極限嚟!藝人王君馨在將軍澳出席無綫熱播劇《城寨英雄》之「比武招親擂台」活動。劇中常以修腰馬甲上陣的她亦以相同裝束亮相,更在遊戲中蒙眼狂摸一眾男拍檔的胸部,估中晒胸部誰屬的她即笑謂:「拍嗰時已經好留意佢哋個胸!」嫌仲有肉地談到昨晚她在劇中大晒玉背兼跳艷舞,她即謂:「露咗少少皮膚!(咁都少少?)哈哈!我諗嗰場(戲)之前係最唔夠膽食嘢,雖然前面包咗塊布 ...


王君馨話12歲未發育時都係21吋腰,依家20.5吋係極限嚟!

藝人王君馨在將軍澳出席無綫熱播劇《城寨英雄》之「比武招親擂台」活動。劇中常以修腰馬甲上陣的她亦以相同裝束亮相,更在遊戲中蒙眼狂摸一眾男拍檔的胸部,估中晒胸部誰屬的她即笑謂:「拍嗰時已經好留意佢哋個胸!」

嫌仲有肉地

談到昨晚她在劇中大晒玉背兼跳艷舞,她即謂:「露咗少少皮膚!(咁都少少?)哈哈!我諗嗰場(戲)之前係最唔夠膽食嘢,雖然前面包咗塊布,但後面真係冇着,咩脂肪都睇到,尋晚見到自己都仲覺得仲有少少肉地。」又謂當時戴腰封近三個月,令腰部線條更靚。

拍完隊兩個叉燒飯

問到之後有否反彈,她笑指:「有,拍完我食咗兩個叉燒飯!」問會否再Keep 20.5吋終極纖腰,她即笑謂有需要會考慮:「最極限嚟!12歲未發育時都係得21吋!」至於講到她頸傷,她即指源於打功夫打上癮,練習後沒有好好拉筋,兩日後就開始見痛:「依家好番好多!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!