掃呢頁CODE去手機

2016年8月21日 星期日

【何來單身半年】孫慧雪轉口風認有男友 __,孫慧雪,

阿雪雪,點解你上個月先堅稱冇講大話,仲肯肯定話「我單身咗半年」,今日又突然認有男友嘅?藝人孫慧雪以露肩裝到太古出席廚藝活動,並戴上手套跟廚藝師傅學整三文魚壽司,她說:「我平時都鍾意煮吓三餸一湯,最拿手蒸魚、中菜、煲湯。(煮畀男友食?)唔止,仲有我公司啲同事,但最近拍劇忙,少咗煮。」原來雪雪入得廚房出得廳堂,果然是宅男女神!不過今日有個令人崩潰的消息,就是雪雪突然公開戀情,宣布封盤!上月先話單身半年 ...


阿雪雪,點解你上個月先堅稱冇講大話,仲肯肯定話「我單身咗半年」,今日又突然認有男友嘅?

藝人孫慧雪以露肩裝到太古出席廚藝活動,並戴上手套跟廚藝師傅學整三文魚壽司,她說:「我平時都鍾意煮吓三餸一湯,最拿手蒸魚、中菜、煲湯。(煮畀男友食?)唔止,仲有我公司啲同事,但最近拍劇忙,少咗煮。」原來雪雪入得廚房出得廳堂,果然是宅男女神!不過今日有個令人崩潰的消息,就是雪雪突然公開戀情,宣布封盤!

上月先話單身半年

阿雪上月回應被指去年底與拍拖4年圈外男友Edwin Lo假分手扮單身,當時她聲稱:「我單身咗半年,我冇講大話!」(相關新聞: http://goo.gl/Tkb0MC )不過今天她突然轉口風認有男友,並親口交代最新感情狀況,她說:「有男友,但我想大家專注番我嘅工作。(男友係Edwin定楊先生?)係Edwin,楊先生從來唔係男友。本來唔想公開講,因為男友係圈外人,但發覺愈唔講,大家就愈想知。(同Edwin實際拍咗幾耐拖?)哎呀,講番我啦,我今朝拍劇之後趕嚟,陣間又去荃灣做嘢。(男友有冇投訴冇時間拍拖?)冇,佢投訴畀人偷影,叫我離遠啲佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!