掃呢頁CODE去手機

2016年8月15日 星期一

洪欣:【素顏水着激索】45歲洪欣成家靚爆鏡 __,洪欣,

個天真係好唔公平。洪欣早年帶住仔仔張浩鋒(前名莫鎬廉),跟比自己年輕10歲嘅內地男星張丹峰結婚,前年洪欣仲為老公生咗愛女張晞彤,一家四口幸福滿滿!近日正值暑假,當然要爭取時間同小朋友享天倫啦,洪欣就喺微博透露成家去咗度假,惟獨仔仔因為唔得閒所以冇去到。雖然洪欣冇講明自己喺邊度玩,不過見到啲相全部都係陽光與海灘,真係好寫意!洪欣留言話:「FamilyHoliday!可惜哥哥沒有時間來,這裡(裏)好美 ...


個天真係好唔公平。

洪欣早年帶住仔仔張浩鋒(前名莫鎬廉),跟比自己年輕10歲嘅內地男星張丹峰結婚,前年洪欣仲為老公生咗愛女張晞彤,一家四口幸福滿滿!

近日正值暑假,當然要爭取時間同小朋友享天倫啦,洪欣就喺微博透露成家去咗度假,惟獨仔仔因為唔得閒所以冇去到。雖然洪欣冇講明自己喺邊度玩,不過見到啲相全部都係陽光與海灘,真係好寫意!洪欣留言話:「Family Holiday!可惜哥哥沒有時間來,這裡(裏)好美。」

雖然四缺一,但佢哋三個都依然玩得好開心,仲影咗好多靚相,好似影寫真咁款,而成輯相嘅亮點,當然係着住三點式泳衣嘅洪欣,瞓喺吊床上抱住女女嘅相素顏上陣嘅洪欣,除咗同女女皮膚一樣咁白滑之外,仲要成身一啲肥肉都冇,完全睇唔出已經45歲!加埋個靚仔老公同埋可愛女女,唔怪之得被網友封為「顏值高的一家人」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!