掃呢頁CODE去手機

2016年8月3日 星期三

Android手機:紐約直擊:防水Note 7 碌眼秒速解鎖 __,手機,手機平板,

新機將於8月19日於指定地區推出,暫未知包唔包括香港,售價亦待定。呢個世界愈來愈唔正常,當你以為填咗表就有參選資格,偏偏結果卻不似預期。正如你以為SamsungGalaxyNote5之後就是Note6,偏偏廠商玩跳級,一下子直接叫Note7,你有你笑佢似粗口諧音,但新機功能依然強勁,依然吸睛。日前小記就遠赴紐約ManhattanCenter直擊此機王誕生,在經過一輪排隊及聽過Samsung流動通訊 ...


新機將於8月19日於指定地區推出,暫未知包唔包括香港,售價亦待定。

呢個世界愈來愈唔正常,當你以為填咗表就有參選資格,偏偏結果卻不似預期。正如你以為Samsung Galaxy Note 5之後就是Note 6,偏偏廠商玩跳級,一下子直接叫Note 7,你有你笑佢似粗口諧音,但新機功能依然強勁,依然吸睛。日前小記就遠赴紐約Manhattan Center直擊此機王誕生,在經過一輪排隊及聽過Samsung流動通訊業務部總裁DJ Koh一番介紹後,終於見到Note 7真身!

講真,第一眼睇難免失望,因為它猶如Note 5及S7 edge的混合體,但試玩後卻另有驚喜。首先新機採用了雙曲面玻璃設計,手感比只是背面彎曲的Note 5為好。另外它的側屏造得比S7 edge窄,冇咁易誤觸,個人認為更好用。屏幕沿用5.7吋2K Super AMOLED,好Sharp好靚,並支援HDR串流電影,對比度高。今代顏色除鉑金、鉑銀、瑪瑙黑外,追加一隻珊瑚藍,四部都靚,只可惜依然勁易印上手指模,算係少少扣分位!

型號跳了一級,功能亦對辦地跳了一個世代!最突破是虹膜識別,雖然這技術已在日系水貨機上出現,但它卻是第一間大廠玩。現場實測,基本上揚起手機,望一下識別器就成功解鎖,快得驚人。但留意用的時候一定要正面看,三七面多數唔得,戴眼鏡的話亦要避免鏡片反光。據知虹膜辨識還可用於解密相片、文件上,比用指紋更方便安全。

叫得做Note,招牌S Pen當然唔少得,今代除了筆身顏色跟番機身外,筆尖還從1.6mm大幅縮細至0.7mm,落筆時線條更精準,配合壓力感應提升一倍至4,096,塗顏色時溝色自然。另外,新筆的懸浮指令變得好玩實用,例如筆尖浮在半空可局部放大畫面,並有不同比例調校;圈起動態畫面可製成GIF動畫,方便Share;另外又可凌空指着詞彙做翻譯,用落又快又準,方便過字典多多聲!

最後講埋規格,八核心處理器、4GB RAM及64GB ROM全屬機王級數。實測感覺好快,摸上手連微溫都冇。但相比起速度,個人印象較深反而是加回microSD卡插槽及IP68防水,額外加多256GB容量,並可在1.5米水深下運作30分鐘,最正連S Pen也防水,水底照篤芒,點夠你玩!新機將於8月19日於指定地區推出,香港則定於8月17日再搞發布會,會否兩日後開賣,到時自有分曉!

SPEC

制式:GSM、WCDMA、LTE Cat.12

處理器:八核心(2.3GHz四核+1.6GHz四核)

記憶體:4GB RAM、64GB ROM,支援256GB microSD

屏幕:5.7吋(2,560×1,440解像度)

鏡頭:(前置)500萬、(後置)1,200萬

對外連接:802.11ac、藍芽4.2、USB Type-C、NFC

電池容積:3,500mAh

作業系統:Android 6.0.1

體積:153.5 × 73.9 × 7.9mm

重量:169g

售價︰待定

查詢︰3698 4698


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!