掃呢頁CODE去手機

2016年8月3日 星期三

王賢誌同性密友溫哥華結婚 __,王賢誌,

Vinci與Kevin(右)在溫哥華舉行田園婚禮。
王賢誌同性密友溫哥華結婚三年前默認同志身份的王賢誌,與相戀七年的初戀男友KevinChow結婚了!在雙方家長見證下,兩人在加拿大溫哥華時間8月1日註冊結婚,成為香港首位公開承認與同性結婚的男藝人。七年來歷盡困難及受盡外界目光的他,終於一圓結婚夢,他坦言絕不容易:「已經認定對方,唔會後悔先至咁勇敢行呢一步,希望香港早日同性婚姻合法化。」Vinci與Kevin(右)在溫哥華舉行田園婚禮。王氏港建主席兼 ...


王賢誌同性密友溫哥華結婚

三年前默認同志身份的王賢誌,與相戀七年的初戀男友Kevin Chow結婚了!在雙方家長見證下,兩人在加拿大溫哥華時間8月1日註冊結婚,成為香港首位公開承認與同性結婚的男藝人。七年來歷盡困難及受盡外界目光的他,終於一圓結婚夢,他坦言絕不容易:「已經認定對方,唔會後悔先至咁勇敢行呢一步,希望香港早日同性婚姻合法化。」

王氏港建主席兼行政總裁王忠桐兒子王賢誌(Vinci),昨日在社交網上載以白色花環圍着「Vinci Kevin」字樣的相片,以英語留言:「Aug 1st, A Day to remember!」原來他與相戀七年、從事飲食生意的初戀男友Kevin Chow,於加拿大溫哥華時間八月一日正式註冊結婚!由於Vinci深知Kevin熱愛大自然,今次婚禮於溫哥華著名植物公園VanDusen Botanical Garden的餐廳Shaughnessy Restaurant舉行,婚宴以西式為主,並有簡約及充滿田園風味的布置,一對新人同穿上黑色西裝,在雙方家長及親友包括Vinci父親王忠桐的見證下,完成人生大事。

郵輪「度蜜月」

今年45歲的Vinci,性向一直被外間質疑,直至2013年暗示同志身份,並希望在香港結婚。現身在加拿大溫哥華的Vinci,昨日接受本報電話訪問時難掩喜悅,並邊笑邊自爆已喝醉:「我依家醉得好緊要,驚講錯嘢!係,我係結咗婚!多謝大家祝福!」隔半小時後,他再受訪時直言已身在after party中,醉意已減,他指結婚是一個多月前的決定:「同Kevin一齊咗七年,結婚隨時都可以,今次決定係咁啱同屋企人搭郵輪去阿拉斯加,我同Kevin都有join,又咁啱喺溫哥華出發,好似樣樣都咁巧合下就決定結婚,屋企人都覺得好驚喜。由於今次好匆忙,所以只係請咗最close嘅朋友同屋企人,至親嘅家人都係到。」

  • 放大圖片
Vinci與Kevin(右一、二)在親友見證下,展開人生新一頁。
  • Vinci與Kevin(右一、二)在親友見證下,展開人生新一頁。

由於Vinci是司儀出身,亦有主持婚禮的經驗,故今次無論婚宴、婚禮、after party的布置及食物等全由他負責,並托溫哥華的親友代辦,自己則遙距控制,向來力臻完美的他笑言冇時間試菜是唯一美中不足的地方。能與Kevin踏上人生新一頁,Vinci直言在婚禮中未有太大感覺,他解釋:「行禮時個個都以為我會好激動,但其實當時我個腦係諗緊一陣間婚宴要搞啲乜,enjoy唔到個婚禮,冇大家想像中咁激動。其實最緊要係賓客enjoy,有咁多人見證,氣氛好好。今次冇擺幾百圍,可以慢慢同啲親友逐一傾吓偈。」

雖然Vinci笑言未能完全享受婚禮,但箇中喜悅的心情尚未平復,尤其回首過去七年,他表示經歷不少困難,包括家人及外間的看法。他說:「由細到大我都希望有結婚呢一日,到咗已經四十幾歲先可以願望成真!以我嘅工作背景,真係比普通人艱難兼要面對好多嘢,好彩我一直好努力去工作,無論係生意、演藝工作同慈善,唔會影響到大家對我嘅信心,同時對我好包容接受,我至行到去呢一步。」

感激Kevin包容

他亦非常感激Kevin的包容:「共同生活咁多年,已經認定對方,唔會後悔,先至咁勇敢行呢一步。佢已經習慣面對傳媒,過咗最艱難嘅時間,唔會覺得有咩唔舒服,好慶幸佢接受到,因為普通人未必面對到。我希望大家支持唔同性取向嘅人嘅婚姻,希望比我年輕啲嘅可以早日達成結婚理想,無論同性或異性戀都好,結婚係每個人基本嘅權利,希望香港早日爭取到同性結婚合法化。」曾言希望在港舉行婚禮的他,指今次溫哥華的婚禮已耗盡心思:「搞一次已經好煩,好想休息吓先再諗喺香港搞唔搞。」

Vinci於2013年曾接受電台同志節目訪問,透露38歲才開齋拍拖並想結婚:「大家好快住埋一齊,雖然冇驚天動地,不過我覺得係緣分!愛一個人點解唔可以結婚?」

文:專案組


鍾意就快D Share啦!