掃呢頁CODE去手機

2016年8月20日 星期六

【網傳捉姦片係咪馬蓉?】王寶強情何以堪 宋喆被妻掌握百幾次開房紀錄 __,王寶強,馬蓉,

大陸男星王寶強自爆老婆馬蓉同經理人宋喆有「不正當關係」後,事件越傳越複雜,先有指馬蓉亦透過友人爆料,稱老公有第三者。又有消息指,楊慧有宋喆開房嘅100多次紀錄,證老公出軌。今日有大陸傳媒接觸楊慧嘅代表律師,講到今次離婚的理由,律師話:「楊慧這個姑娘很善良,她為了保護王寶強的家庭隱私,她只是以夫妻感情不和為由,而提出離婚的。」有指楊慧手頭上有宋喆同馬蓉100多個開房記錄?律師只係話:「這個問題關係到 ...


大陸男星王寶強自爆老婆馬蓉同經理人宋喆有「不正當關係」後,事件越傳越複雜,先有指馬蓉亦透過友人爆料,稱老公有第三者。又有消息指,楊慧有宋喆開房嘅100多次紀錄,證老公出軌。今日有大陸傳媒接觸楊慧嘅代表律師,講到今次離婚的理由,律師話:「楊慧這個姑娘很善良,她為了保護王寶強的家庭隱私,她只是以夫妻感情不和為由,而提出離婚的。」有指楊慧手頭上有宋喆同馬蓉100多個開房記錄?律師只係話:「這個問題關係到案件證據的內容,在案件沒有判決前,我們不能透露。」至於網上一直盛傳馬蓉和宋喆的偷情的視頻係楊慧同王寶強一齊去捉姦,佢話:「據我們向楊慧本人瞭解,她並沒有帶王寶強去某賓館捉姦。所謂的王寶強捉姦的視頻是假的。視頻上的女孩,不是馬蓉。」王寶強嘅好友徐崢亦都喺微博留言,佢話自己一直有關注事件,會默默企喺寶強背後,佢仲希望大家都愛護王寶強,以俾啲空間佢,唔好俾呢件場離婚事件變成網絡鬧劇。

宋喆嘅老婆楊慧為咗王寶強嘅私隱,所以一直冇公開。 王寶強同馬蓉離婚,越爆越多醜聞。

鍾意就快D Share啦!