掃呢頁CODE去手機

2016年8月20日 星期六

【搵定奶粉錢?】大肚嘉欣拍片硬銷護膚品 __,嘉欣,李嘉欣,鍾嘉欣,

真係好耐冇見過嘉欣BB喇!藝人鍾嘉欣(Linda)自從五月宣布懷孕後,一直喺加拿大養胎,亦冇再更新社交網站,據知嘉欣預產期為八月底。「想快啲返香港」早前一度有傳嘉欣BB已經生咗,不過無綫高層樂易玲就代嘉欣否認咗,而嘉欣到底幾時生B,一直係大家關注嘅重點。而喺呢段「緊張時期」,嘉欣BB突然喺社交網上載咗一條短片,仲話:「好耐冇見喇,我係鍾嘉欣呀,你哋有冇掛住我呢?我好掛住你哋呀!我都好想快啲返香港同 ...


真係好耐冇見過嘉欣BB喇!

藝人鍾嘉欣(Linda)自從五月宣布懷孕後,一直喺加拿大養胎,亦冇再更新社交網站,據知嘉欣預產期為八月底。

「想快啲返香港」

早前一度有傳嘉欣BB已經生咗,不過無綫高層樂易玲就代嘉欣否認咗,而嘉欣到底幾時生B,一直係大家關注嘅重點。而喺呢段「緊張時期」,嘉欣BB突然喺社交網上載咗一條短片,仲話:「好耐冇見喇,我係鍾嘉欣呀,你哋有冇掛住我呢?我好掛住你哋呀!我都好想快啲返香港同大家見面。」唔少網民一見到條片,都留言話好掛住嘉欣,仲話嘉欣肥咗又靚咗添。

瘋狂硬銷

喺呢個時候,大家一定以為嘉欣有咩好消息公布啦,就喺大家「心亂如麻」同「心如鹿撞」之際,嘉欣BB突然拎出一支護膚品,然後大肆分享佢嘅護膚心得,期間仲不斷重複某個牌子嘅名,一睇就知係宣傳嘢。

分享護膚心得

由於實在太硬銷,所以小編幫大家將嘉欣講嘢嘅內容下刪一千字,剩番低嘅內容如下:「好多女士都忽略咗重要步驟,就係去角質,因為唔去死皮,係會影響皮膚吸收力;而且去咗角質,皮膚會更加白滑細緻。」跟住嘉欣仲教埋大家點樣控油同去印,後加一句:「成日洗臉唔代表去到角質㗎。」

全程遮肚

嗱!宣傳還宣傳,但對於各位女士嚟講,都有番少少實用性喺度嘅。不過相信大家最關注嘅,都係嘉欣BB嘅近況。睇番條片,SUPPOSE仲係佗緊B嘅嘉欣BB,塊臉同手臂都有少少腫,仲全程用毛公仔咕𠱸遮住個肚。不過世事嘅嘢好難講,到底嘉欣係一早拍咗條片,最近先拍條片,定還是暗地裏生咗B先拍片呢?實在不得而知。

好多網民亦都好關心嘉欣BB嘅現況,不過無論點都好,見到嘉欣BB咁健康兼肥肥白白,相信一班粉絲都戥佢好開心。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!