網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月9日 星期二

【老公操刀影相】火辣人妻林夏薇坐私人遊艇出海 晒豐滿上圍 __,林夏薇,

今年29歲嘅林峯堂妹林夏薇,舊年秘嫁大佢16年嘅金融才俊Jason(莫贊生),婚禮仲喺男家山頂嘅超級豪宅舉行。做咗人妻嘅林夏薇,冇乘機收山做少奶奶,反而劇接劇密密拍。不過話晒仲係新婚,林夏薇梗要抽時間陪吓老公仔。今日林夏薇就喺微博,貼咗坐住遊艇、着住藍色三點式泳衣相出嚟。上面個tag就寫住Happyfamilyday,仲話要多謝佢個御用攝影師J.M.,唔使問,都知揸機嗰個係佢老公仔JasonMok ...




其他影片:>>






今年29歲嘅林峯堂妹林夏薇,舊年秘嫁大佢16年嘅金融才俊Jason(莫贊生),婚禮仲喺男家山頂嘅超級豪宅舉行。做咗人妻嘅林夏薇,冇乘機收山做少奶奶,反而劇接劇密密拍。不過話晒仲係新婚,林夏薇梗要抽時間陪吓老公仔。今日林夏薇就喺微博,貼咗坐住遊艇、着住藍色三點式泳衣相出嚟。上面個tag就寫住Happy family day,仲話要多謝佢個御用攝影師J.M.,唔使問,都知揸機嗰個係佢老公仔Jason Mok。事後林夏薇就回覆傳媒話:「都想陪多啲屋企人,我同老公又鍾意出海,鍾意游水keep fit,呢排天氣熱,就算喺屋企都會浸喺浴缸入面。今次啲相係佢影(老公)嘅,其實都係啲家庭照,佢影相我放心。」

(林夏薇微博圖片) 纖瘦人妻(林夏薇微博圖片) 老公揸機(林夏薇微博圖片)
(林夏薇微博圖片) 揸私家艇(林夏薇微博圖片) 帶埋狗狗遊船河(林夏薇微博圖片)
(林夏薇微博圖片) 今年7月慶祝結婚一週年。(林夏薇微博圖片)

鍾意就快D Share啦!