掃呢頁CODE去手機

2016年8月15日 星期一

苗彤:港姐出外景 隨團攝影師苗彤想做幕前 __,港姐,

即係……唔參選港姐,大家都好有可能見到苗彤出鏡!《2016香港小姐競選》十強誕生後,今日出發到日本福岡拍外景,同行更有苗僑偉和戚美珍的女兒苗彤擔任大會攝影師。貴為「星二代」的苗彤卻沒半點架子,只是頭戴帽子打扮樸素現身機場。對於今次擔任隨團攝影師,苗彤稱準備就是帶了相機:「有特別添置相機,呢部都係問朋友借。(今次合作點促成?)都係跟父母有關,既然機會嚟到就要好好把握!(見過班港姐?)之前見過,個個都 ...


即係……唔參選港姐,大家都好有可能見到苗彤出鏡!

《2016香港小姐競選》十強誕生後,今日出發到日本福岡拍外景,同行更有苗僑偉和戚美珍的女兒苗彤擔任大會攝影師。貴為「星二代」的苗彤卻沒半點架子,只是頭戴帽子打扮樸素現身機場。

對於今次擔任隨團攝影師,苗彤稱準備就是帶了相機:「有特別添置相機,呢部都係問朋友借。(今次合作點促成?)都係跟父母有關,既然機會嚟到就要好好把握!(見過班港姐?)之前見過,個個都好好,每個都有不同個性,希望可以影到佢哋嘅特質出嚟!(父母有冇畀貼士?)爸爸叫我要Open啲,唔好咁驚青。(父親苗僑偉曾表示女兒未曾為他拍照?)係呀!睇遲啲屋企人有冇時間,爸爸都好忙,我哋好少見面。(佢太Chok唔影?)係呀,佢好Chok,我係想影佢唔Chok一面,想自然啲!」任港姐攝影師的苗彤樣子標致,絕不比今年港姐遜色,但她卻沒有興趣參選,但卻有意演出幕前,她說:「自出世以嚟自己就好似入咗行咁,做幕前係有興趣嘅,但暫時專注影相先。(拍劇?)唔諗咁長遠住!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!