網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月15日 星期一

坐遊艇做少奶奶 陳少霞感謝大家祝福 __,陳少霞,

陳少霞搵到真命天子,佢上載新相多謝大家嘅祝福!現年39歲嘅前無綫藝員陳少霞上月同拍拖半年、擁有八億身家的富商李文輝(Richard)結婚,兩人喺教友見證下在教會完成婚禮,據知佢哋將於下月底大宴親朋。雖然陳少霞之前婚姻失敗,仲生咗兩個女,不過如今佢再搵到真命天子,得到大家祝福嘅佢,都難掩新婚喜悅,喺微博多謝大家祝福。相中見佢坐喺遊艇上,成個幸福少奶奶咁,真係好令人羨慕,佢仲留言:「衷心感謝大家對我們 ...


陳少霞搵到真命天子,佢上載新相多謝大家嘅祝福!

現年39歲嘅前無綫藝員陳少霞上月同拍拖半年、擁有八億身家的富商李文輝(Richard)結婚,兩人喺教友見證下在教會完成婚禮,據知佢哋將於下月底大宴親朋。

雖然陳少霞之前婚姻失敗,仲生咗兩個女,不過如今佢再搵到真命天子,得到大家祝福嘅佢,都難掩新婚喜悅,喺微博多謝大家祝福。相中見佢坐喺遊艇上,成個幸福少奶奶咁,真係好令人羨慕,佢仲留言:「衷心感謝大家對我們的祝福。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!