掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

0913元朗公路交通意外:奪命車禍:爆胎司機指「十零秒就撞埋嚟!」 __,

消防員用工具拯救被困司機。(戴展邦攝)元朗公路奪命車禍,死者駕駛的貨車猛撼前方一輛因爆胎停下的貨車,前車姓關司機指,事發時在公路沿快線行駛,期間車輛右前轆爆胎,察覺後隨即慢駛並打死火燈,原想慢駛到左邊壞車線的「最安全位置」,惟因「行唔到」,故將車駛向快線最右邊停下。關又稱,停車後「十零秒到(貨車)就撞埋嚟」,當時他仍在車上,坦言:「第一下都幾大震動,撞得好應」,事後「停低咗冇再撞,安全就落車睇吓咩 ...


消防員用工具拯救被困司機。(戴展邦攝)

元朗公路奪命車禍,死者駕駛的貨車猛撼前方一輛因爆胎停下的貨車,前車姓關司機指,事發時在公路沿快線行駛,期間車輛右前轆爆胎,察覺後隨即慢駛並打死火燈,原想慢駛到左邊壞車線的「最安全位置」,惟因「行唔到」,故將車駛向快線最右邊停下。

關又稱,停車後「十零秒到(貨車)就撞埋嚟」,當時他仍在車上,坦言:「第一下都幾大震動,撞得好應」,事後「停低咗冇再撞,安全就落車睇吓咩事」,走到後車時見重傷司機「仲有呼吸,不過夾住咗郁唔到」,他隨即報警求助。

對於傷者最終死亡,關坦言十分可惜:「如果我泊到過去左邊嘅話,佢就唔會撞到埋嚟」,至於事發時車速快慢,他稱交由警方調查,現時希望死者家人節哀順變。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!