掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

【婚後首現身】舒淇冇戴婚戒聞老公甜笑 __,舒淇,

記者發現舒淇手上冇戴婚戒。早前與馮德倫在布拉格結婚的舒淇今早到達香港機場,坐完長途機嘅佢一臉倦容,不過剛剛新婚的她仍難掩甜蜜,對於老公馮德倫的問題一概甜笑唔回應,只是不停叫記者小心啲,又笑言行去停車場的路好長,不過舒淇仍不改調皮性格,當佢見記者好急咁追住佢時,就作狀好似操兵咁行。記者又發現佢手上冇戴婚戒,但就戴有象徵姻緣的紅繩。 ...


記者發現舒淇手上冇戴婚戒。

早前與馮德倫在布拉格結婚的舒淇今早到達香港機場,坐完長途機嘅佢一臉倦容,不過剛剛新婚的她仍難掩甜蜜,對於老公馮德倫的問題一概甜笑唔回應,只是不停叫記者小心啲,又笑言行去停車場的路好長,不過舒淇仍不改調皮性格,當佢見記者好急咁追住佢時,就作狀好似操兵咁行。記者又發現佢手上冇戴婚戒,但就戴有象徵姻緣的紅繩。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!