掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

【不敵陳凱琳、蔡思貝】朱千雪心灰鋪路離巢?讀城大法律博士課程 __,蔡思貝,陳凱琳,凱琳,朱千雪,千雪,

【短片】【不敵陳凱琳、蔡思貝】朱千雪心灰鋪路離巢?讀城大法律博士課程2016-09-1420:59:00HKT2012年港姐季軍朱千雪畢業於西門菲莎大學,主修商業同傳理,選完港姐之後,開頭兩年曾被大台重用,有傳佢係樂易玲嗰邊,當大台高層執位後,當家花旦竟然變咗演技一般嘅陳凱琳、蔡思貝,搞到千雪BB都為自己搵後路,今年先讀完中大企業傳播碩士。今日有周刊稱,今年千雪BB又報讀城大兩年全日制法律博士課程 ...


【短片】【不敵陳凱琳、蔡思貝】朱千雪心灰鋪路離巢?讀城大法律博士課程

2016-09-14 20:59:00 HKT



2012年港姐季軍朱千雪畢業於西門菲莎大學,主修商業同傳理,選完港姐之後,開頭兩年曾被大台重用,有傳佢係樂易玲嗰邊,當大台高層執位後,當家花旦竟然變咗演技一般嘅陳凱琳、蔡思貝,搞到千雪BB都為自己搵後路,今年先讀完中大企業傳播碩士。

今日有周刊稱,今年千雪BB又報讀城大兩年全日制法律博士課程做全職學生,鋪路當律師,今年暑假喺律師行實習過幾個月,不過佢同大台仍有合約,佢平時都會客串演出,周刊問過千雪BB,佢就話一直都想讀法律系,問佢畢業後仲留唔留喺大台發展,佢就話到時先算,可能屆時公司唔簽佢喎!

今日有報導指朱千雪心灰意冷不續約離巢TVB,佢以短訊回覆傳媒否認其事:「9月開始上課,我跟公司還有約,所以也會繼續工作,希望可以兩樣兼顧!」


鍾意就快D Share啦!