掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

【得償所願】謝安琪相隔10年追女成功 __,謝安琪,

謝安琪同張繼聰06年結婚生仔,10年後嘅今天終於追女成功!39歲女神謝安琪(Kay)今日終於正式宣布追女成功,湊夠好字!其實阿Kay已經係相隔10年再佗B,阿Kay亦覺得年紀有啲大,凡事都要好小心!雖然依家阿Kay同老公張繼聰事業家庭兩得意,但其實當年兩人都經歷過唔少風波!被指未婚懷孕2006年時阿Kay同阿聰突然宣布懷孕3個月,之後兩人喺2007年結婚,囝囝(張瞻)就喺同年6月出世!不過有唔少網 ...




其他影片:>>






謝安琪同張繼聰06年結婚生仔,10年後嘅今天終於追女成功!

39歲女神謝安琪(Kay)今日終於正式宣布追女成功,湊夠好字!其實阿Kay已經係相隔10年再佗B,阿Kay亦覺得年紀有啲大,凡事都要好小心!雖然依家阿Kay同老公張繼聰事業家庭兩得意,但其實當年兩人都經歷過唔少風波!

被指未婚懷孕

2006年時阿Kay同阿聰突然宣布懷孕3個月,之後兩人喺2007年結婚,囝囝(張瞻)就喺同年6月出世!不過有唔少網民指阿Kay身為基督徒未婚懷孕,不過阿Kay就解釋喺2006年3月生日嗰日,已經同阿聰訂婚!

阿聰「孱仔」變「肌男」

兩人結婚後,阿聰星途平平,仲被稱為「謝安琪老公」,而佢近年仲喺無綫節目《娛樂3兄弟》講起當年事,透露不甘被指「無能」而患抑鬱症,亦曾經諗過自殺!不過,阿聰努力多年,更轉展公仔箱,終於有出頭天,一劇接一劇,演技大受讚賞,更由當年「孱仔」形象蛻變做「肌男」,唔再係「女人背後的男人」,而係擔起頭家做一家之主!

阿Kay人生高峰

而阿Kay生仔後事業更上層樓,2008年一首《囍帖街》更為佢橫掃四台樂壇頒獎典禮各大獎項,歌壇發展一帆風順!近年仲踩過界出演無綫劇《殭》,成功製造熱話!

大方講家事

喺私事方面,佢哋兩夫婦以前一直少講家事,不過仔仔愈嚟愈大,兩人都不時都喺網上晒幸福!阿仔仲喺公開場合表演過,更為媽咪演唱會擔任dancer,完全適應「童星」生活!

今次相隔10年,阿Kay即將再為屋企增添新成員,可以暫時專心安胎做「王后」!不過,相信唔少粉絲除咗期待BB出世,都等住阿Kay復出再創人生高峰呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!