掃呢頁CODE去手機

2016年9月17日 星期六

【獨家】阿媽親回應 麥明詩林作翻撻真相 __,麥明詩,林作,

麥明詩(Louisa)同林作嘅關係真係欲斷難斷,上星期麥明詩先被人影到喊爆講電話,又向友人流淚證分手。點知,噚晚中秋佳節,人月兩團圓,麥明詩又同林作玩合體,前後腳現身中國會,麥明詩見到記者時仲表現到慌失失,講唔係同林作食飯,但俾林作母親唔小心爆咗確係「一家人食飯」(新聞連結:http://bit.ly/2cToczV)咁究竟佢哋依家關係點?真係有啲複雜。據了解,麥明詩同林作係堅分手,仲要係分過N咁 ...


麥明詩(Louisa)同林作嘅關係真係欲斷難斷,上星期麥明詩先被人影到喊爆講電話,又向友人流淚證分手。點知,噚晚中秋佳節,人月兩團圓,麥明詩又同林作玩合體,前後腳現身中國會,麥明詩見到記者時仲表現到慌失失,講唔係同林作食飯,但俾林作母親唔小心爆咗確係「一家人食飯」(新聞連結: http://bit.ly/2cToczV )咁究竟佢哋依家關係點?真係有啲複雜。據了解,麥明詩同林作係堅分手,仲要係分過N咁多次,但每次麥明詩好快就衰心軟,畀林作氹番掂。但上星期兩人被爆分手見晒報,搞到一向視麥明詩做新抱仔嘅林媽媽Lily大為緊張,聽到麥明詩決絕要同阿仔講分手,即刻由北京飛返香港幫阿仔箍煲,據知今次仲出動埋住係深圳嘅婆婆,話老人家好耐冇見Louisa,想一家人食餐飯!《蘋果》就聯絡到林媽媽,被問係咪幫手箍煲?Lily在短訊回覆謂﹕「中秋人月團圓夜!祖孫三代歡聚一堂,好耐無見阿詩了,婆婆中秋來港,盛情邀請下阿詩匆忙趕過來見咗一粒鐘,節日的快樂!友誼常在!大家度過咗一個愉快的中秋。」麥明詩同林作就一直冇聽電話。

採訪、攝影:吳耀輝、徐錦池 驚青豬麥明詩 同樣雙手插袋嘅林作亦一臉愕然。身後是林作母親。

鍾意就快D Share啦!