掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

【動畫●獨家】親證同時患乳癌皮膚癌 38歲陳秀茹:一個月瘦14磅 __,癌,陳秀茹,

【短片】【動畫●獨家】親證同時患乳癌皮膚癌38歲陳秀茹:一個月瘦14磅2016-09-1402:30:00HKT陳秀茹透露乳房同下巴同時驗出癌細胞,得悉後大受打擊。現正喺美國西雅圖接受治療嘅陳秀茹,表示會積極接受治療。陳秀茹指治療期間,食嘅嘢通通嘔番出嚟,一個月內輕咗14磅。治療癌症對陳秀茹嚟講苦不堪言,但佢依然樂觀面對。陳秀茹上年返港出席新書宣傳時,打扮性感嘅佢,透露自己乳房患上良性水瘤。陳秀茹 ...


【短片】【動畫●獨家】親證同時患乳癌皮膚癌 38歲陳秀茹:一個月瘦14磅

2016-09-14 02:30:00 HKT





陳秀茹透露乳房同下巴同時驗出癌細胞,得悉後大受打擊。



現正喺美國西雅圖接受治療嘅陳秀茹,表示會積極接受治療。



陳秀茹指治療期間,食嘅嘢通通嘔番出嚟,一個月內輕咗14磅。



治療癌症對陳秀茹嚟講苦不堪言,但佢依然樂觀面對。









陳秀茹上年返港出席新書宣傳時,打扮性感嘅佢,透露自己乳房患上良性水瘤。



陳秀茹入行以嚟嘅代表作,就係拍電影《古惑仔之人在江湖》,飾演小春女友。

現年38歲陳秀茹(Suki),95年參選亞姐入行,代表作是演出電影《古惑仔之人在江湖》,飾演山雞(陳小春)女友。之後淡出娛樂圈近10年,隨外籍丈夫Andy移居美國。

舊年年初,陳秀茹返港宣傳自資推出嘅食譜時,自爆左胸有良性水瘤,最後用微創手術抽咗組織出嚟(新聞連結: http://bit.ly/2cllzpG )。以為避過一劫,怎料今年7月,Suki身體再次出現警號,醫生發現其乳房有異常硬塊,今次好不幸,化驗結果患上乳癌,同時Suki下巴位置亦發現有癌細胞。連番打擊,令Suki陷入人生低潮。

據悉Suki現正身處美國西雅圖一間醫院接受治療,上月中已切除胸部癌細胞組織,並裝上義乳。

Suki日前接受《蘋果》電話訪問,坦言最初得知患上癌症時好驚,Suki話﹕「絕對係好驚有成3、4粒好似一個波咁嘅癌細胞腫瘤。其實上年發現時只係水瘤,當時話已經冇事,但好不幸我再有,而且已經變咗癌細胞,呢啲冇得改變......我仲要唔止有乳癌,仲有skin cancer,下巴底有異常,遲啲會用laser刮咗佢,醫生話應該冇疤痕!」

Suki透露現時身體好虛弱,一個月已瘦了14磅。雖然初期乳癌不需要做化療,但藥物副作用好大,令病者不停嘔吐,苦不堪言。佢話﹕「最辛苦真係食藥,嘔嘅程度係我人生裡面冇諗過,簡直令人崩潰!根本食嘢唔係為食嘢,而係為咗畀佢嘔。」

雖然不幸患上癌症,但樂觀的Suki就話會勇敢面對:「人生都要面對,希望努力啲啦,做人最緊要開心!」Suki正面的心能相信定能早日康復。


鍾意就快D Share啦!