掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

轉捧陳凱琳蔡思貝》大台搲續約 朱千雪無癮唔肯簽 __,蔡思貝,陳凱琳,凱琳,朱千雪,千雪,TVB,大台,

轉捧陳凱琳蔡思貝》大台搲續約朱千雪無癮唔肯簽「民選港姐」、大台力捧、主持拍劇拍電影三線齊飛、影帝黃秋生大讚,朱千雪可謂贏在起跑線,照計應該撈到風生水起,但點解佢會選擇去做全職學生,將事業放埋一二邊嘅?咪就係因為佢哋兩個(蔡思貝陳凱琳)囉。一二年朱千雪當選港姐嗰年,本來出道個勢唔錯,可惜大台高層大執位,又殺出後起之秀陳凱琳、蔡思貝,機會,就係咁俾晒佢哋!朱千雪由力捧變坐冷板凳,係人都心灰意冷啦,即刻 ...




  • 其他影片:>>






  • 轉捧陳凱琳蔡思貝》大台搲續約 朱千雪無癮唔肯簽
  • 「民選港姐」、大台力捧、主持拍劇拍電影三線齊飛、影帝黃秋生大讚,朱千雪可謂贏在起跑線,照計應該撈到風生水起,但點解佢會選擇去做全職學生,將事業放埋一二邊嘅?咪就係因為佢哋兩個(蔡思貝陳凱琳)囉。

    一二年朱千雪當選港姐嗰年,本來出道個勢唔錯,可惜大台高層大執位,又殺出後起之秀陳凱琳、蔡思貝,機會,就係咁俾晒佢哋!

    朱千雪由力捧變坐冷板凳,係人都心灰意冷啦,即刻重返校園,喺中大讀完碩士,再喺城大讀法律博士,將讀書擺喺第一位,就好似上星期日港姐決賽咁,佢都係唔使返學,有假,先應承出席。

    「唔使返學嘅時候就返去開劇,好似星期日唔使返學、溫書,就返去做港姐。(得閒都會拍下劇?)會呀,我12月都會客串,因為12月大學有幾個星期假,所以我應承咗會返去拍。基本上唔使返學、唔使開工,我就一定會溫書,每晚差唔多用七、八個鐘,淨係溫書。」

    咁係咪堅心灰意冷先?「其實我覺得人係要增值嘅。」

    嗱!世事嘅嘢總會輪流轉嘅,陳凱琳、蔡思貝被力捧,但捧極都俾人話戲屎、作狀,唔得網民歡心之餘,連師奶都唔buy。

    另一邊廂,由朱千雪揸旗嘅《EU超時任務》反而勁好反應,無綫嗱嗱臨叫佢加年期續約啦,之但係見風轉舵、見高拜見低踩,鬼睬你呀!朱千雪講明「企硬,簽字衰硬!」況且做律師一直係佢夢

    鍾意就快D Share啦!