掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

[動畫] 城大讀Law 跟湯家驊實習》28歲朱千雪心灰退娛圈:約滿公司可能唔簽我 __,湯家驊,朱千雪,千雪,

[娛樂] [動畫] 城大讀Law 跟湯家驊實習》28歲朱千雪心灰退娛圈:約滿公司可能唔簽我
[動畫]城大讀Law跟湯家驊實習》28歲朱千雪心灰退娛圈:約滿公司可能唔簽我樂大媽被叮走之後,朱千雪亦被投閒置散,舊年佢決定重返校園做全職學生,喺中大拎完企業傳播碩士,今年又喺城大攻讀法律博士課程,一心一意為律師事業鋪路,同娛樂圈講byebye。據聞朱千雪爸爸由細到大都對佢要求好高,所以朱千雪好勤力,唔只考到入加拿大頂級學府--西門菲莎大學讀書,又彈得一手好琴,就算畢業返到香港,佢又繼續讀碩士,而 ...






  • 其他影片:>>






  • [動畫] 城大讀Law 跟湯家驊實習》28歲朱千雪心灰退娛圈:約滿公司可能唔簽我
  • 樂大媽被叮走之後,朱千雪亦被投閒置散,舊年佢決定重返校園做全職學生,喺中大拎完企業傳播碩士,今年又喺城大攻讀法律博士課程,一心一意為律師事業鋪路,同娛樂圈講bye bye。

    據聞朱千雪爸爸由細到大都對佢要求好高,所以朱千雪好勤力,唔只考到入加拿大頂級學府--西門菲莎大學讀書,又彈得一手好琴,就算畢業返到香港,佢又繼續讀碩士,而家仲要讀埋法律博士添。

    「其實我一直都好想讀law,但因為加拿大唔可以中學後直接讀law,要讀咗degree先,咁我讀完書就返咗嚟,之前又做嘢、讀碩士,咁而家就啱timing。」

    早前,朱千雪孭住個背囊喺城大兜嚟兜去,開咗學先幾個禮拜,唔熟路唔出奇。

    「啱啱開始讀咗幾個禮拜啫,九月先開學,(係咪要日日返學?)係,今日group meeting,明天presentation,所以頭先同啲teammate開會。」

    日日返學唔走堂,呢個學生堅係勤力,而且早喺開學前,佢已經喺湯家驊嘅律師事務所實習。「我想喺返學之前有多啲experience,咁就有朋友介紹我去chamber度做實習。」

    雖然朱千雪做全職學生,但話晒仲有約喺身,所以有時佢都會幫大台客串下嘅,不過未到佢埋位嗰陣,就唔係咪劇本,而係繼續睇法律課本囉。

    至於畢業後仲留唔留喺呢娛圈發展,佢就話:「到時先算啦,到時我約滿喇,到時可能公司唔簽我呢。」

    鍾意就快D Share啦!