掃呢頁CODE去手機

2016年9月14日 星期三

【索呀喂!】龔嘉欣烏身晒事業線勁吸睛 __,嘉欣,李嘉欣,龔嘉欣,鍾嘉欣,

索!索!索!夏天就嚟完,唔少女藝人都趁住最後機會,盡地一晒!呢日無綫藝人龔嘉欣(Katy)喺instagram晒靚相派軍糧,佢着住一套螢光色嘅三點式泳衣,側身坐喺泳池邊,大晒纖腰及修長美腿!佢留言:「天氣實在太好了,好開心啊!因為又可以曬曬太陽,游游泳喇~還有見到自己努力keepfit的成果,特別開心~嘿嘿~」講明係派軍糧,又點會得一張側身相咁兒戲,佢仲上載一張近鏡嘅烏身大頭相,長長嘅事業線即刻出 ...


索!索!索!

夏天就嚟完,唔少女藝人都趁住最後機會,盡地一晒!呢日無綫藝人龔嘉欣(Katy)喺instagram晒靚相派軍糧,佢着住一套螢光色嘅三點式泳衣,側身坐喺泳池邊,大晒纖腰及修長美腿!佢留言:「天氣實在太好了,好開心啊 !因為又可以曬曬太陽,游游泳喇~還有見到自己努力keep fit的成果,特別開心~嘿嘿~」

講明係派軍糧,又點會得一張側身相咁兒戲,佢仲上載一張近鏡嘅烏身大頭相,長長嘅事業線即刻出晒嚟,佢再留言:「開心唷~感覺到嗎?記得生活最重要開心呀!」Katy咁大方,啲兵當然開心不過如果張大頭相可以影低少少,相信網友更Happy!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!