網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

【不斷更新】7 Plus全線無貨 17日朝早8點下輪iReserve __,

【短片】【不斷更新】7Plus全線無貨17日朝早8點下輪iReserve2016-09-0914:57:00HKT買到,都要睇睇幾時收到貨。Lo哥話今次亮黑色iPhone7Plus非常少貨,回收價可能會提高。5:40p.m.iPhone7Plus全線無貨,iPhone7除亮黑色外都有貨,11月有機。再想買機,就要等到9月17日朝早8點iReserve開啟,不過到底有幾多機,有邊款機,都係未知數。4 ...


【短片】【不斷更新】7 Plus全線無貨 17日朝早8點下輪iReserve

2016-09-09 14:57:00 HKT



買到,都要睇睇幾時收到貨。



Lo哥話今次亮黑色iPhone 7 Plus非常少貨,回收價可能會提高。

5:40 p.m.iPhone 7 Plus全線無貨,iPhone 7除亮黑色外都有貨,11月有機。再想買機,就要等到9月17日朝早8點iReserve開啟,不過到底有幾多機,有邊款機,都係未知數。

4:29 p.m.先達Lo哥話今次亮黑色iPhone 7 Plus貨量少,本來預期回收價一部收多兩千,但現在重新估計,價錢除時再升。不過另外又有內地方面來的消息,無論大細機都貨源充足,各位果農要小心為上。

3:44 p.m.先達店主們議論紛紛,話今年開賣情況同上年6s好相似,都係頭5分鐘極難入到Apple Store,估計係有莊家用bot搶購大量貨。等到11月變數太多,好多先達店主都寧願cut單,靜觀其變。

3:31 p.m.先達有位店主3:05 p.m.按到機,系統表示10月先有機,過了3:08 p.m.,就全部11月先有機。果籽記者Ivy 3:04 p.m.按到,就22/9-29/9有機。

3:17 p.m.亮黑128GB同256GB iPhone 7 Plus都已經無完,其他顏色暫時睇都貨量充足,不過好多先達店主都話其他色唔係重點,真用家可以放心,慢慢揀。

3:08 p.m.先達各店主都陸續買到iPhone 7 Plus,但好多都寫明11月先收到貨,有店主表示11月先到部機丟咗佢算!果籽記者Ivy都神速訂到一部亮黑256GB,而且一至兩星期內就會收到貨。

3:03 p.m.公司電腦鍵盤個F5就已經就來按爆,不過都仲係未見到任何動靜,Apple遲到喎!

2:50 p.m.Apple今次真係爽手,兩日前發佈會,今日iPhone就開賣。同前幾年一樣,現在Apple Store暫時關閉,大家等等就準備瘋狂更新頁面。買邊款機最好?如果有睇果籽報導,Lo哥就推介iPhone 7 Plus,黑色和亮黑色,容量就選256GB。另外,親身排隊人士去邊好?高登會員「追追不到」就話沙田最新開,條數又唔算好,所以應該最多貨,真唔真就自己諗。我們會在此為大家不斷更新最新iPhone消息,記得留意。

記者:李聰


鍾意就快D Share啦!