網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

【繼續豪】張名雅晒三卡鑽戒默認有喜 __,張名雅,

估唔到張名雅係咁富貴嘅,失敬失敬!前港姐張名雅今日與律師另一半Joe(蔡錦豪)在尖沙咀洲際酒店舉行婚禮,筵開40席。一對新人約於下午五時與兄弟姊妹會見傳媒,名雅戴上三卡求婚戒指及約七位數字珠寶,並與老公即場化身「接吻魚」,前後錫足七次,有長吻有短吻。名雅更細心幫老公抹去嘴上的唇印!而盛傳有喜的名雅腹部微隆,拍照時又不時以手遮肚;不過現場所見,她卻穿了至少五吋高跟鞋,非常貪靚!名雅與老公齊齊受訪,名 ...


估唔到張名雅係咁富貴嘅,失敬失敬!

前港姐張名雅今日與律師另一半Joe(蔡錦豪)在尖沙咀洲際酒店舉行婚禮,筵開40席。一對新人約於下午五時與兄弟姊妹會見傳媒,名雅戴上三卡求婚戒指及約七位數字珠寶,並與老公即場化身「接吻魚」,前後錫足七次,有長吻有短吻。名雅更細心幫老公抹去嘴上的唇印!而盛傳有喜的名雅腹部微隆,拍照時又不時以手遮肚;不過現場所見,她卻穿了至少五吋高跟鞋,非常貪靚!

名雅與老公齊齊受訪,名雅先多謝朋友及Fans送上祝福,她直言心情非常開心,講到今晨接新娘,她說:「我喺房度,但何佩珉好好幫我拍片!(叫姊妹錫住老公?)都有,但點都要玩,都幾開心!」在旁的Joe即笑言:「都係玩兄弟。」名雅又表示:「有個難關係考番我哋以前啲嘢,我都要諗好耐,以為考到佢,點知佢識答,我冇提佢㗎!(依家係咪有BB?)呢啲交畀老公。(即係係咪有喜?)今日係開心結婚。(未講得?)唔講喇!總之今日大家恭喜我新婚快樂(今日你仲着高跟鞋喎!)係呀!所以都要扶實老公。」

唔肯講求婚過程

問到婚禮的特別安排,Joe表示以溫馨為主,問有否驚喜送給老婆,他說:「有,但唔話得畀大家聽,講咗就唔驚喜。」問到相識經過及求婚過程,他們都不願多談,名雅說:「總之識咗一段時間,唔係一識就拍拖,係了解過,我哋思想傳統,啱先一齊。(拍咗幾耐拖?)唔講喇!畀啲空間我。」

反激土豪負評:都係跟傳統

提到今晨名雅出動超誇張金器拍照,她笑言有30幾對金鈪:「長輩好錫我哋,對我哋好好,有送金鈪,我哋都傳統,有戴金豬。」Joe表示自己親戚較多,並謂感激眾人厚愛;對於被網友指感覺土豪,名雅表示只是跟傳統習俗,並說:「要戴金着褂,我今晚仲要戴上身,條頸好重,仲要戴豬牌。(父母送咩?)都係金同鑽石耳環、紅色篋畀我帶去男家。」問到Joe愛的宣言,他說:「都係擺心入面。(你點求婚?)呢啲咁浪漫唔講喇!」

名雅表示婚後會返溫哥華跟父親當地親戚食飯,約逗留個多星期,度蜜月地點則尚未決定。問到婚後想生多少個小朋友?Joe笑說:「未有計劃,我哋都鍾意小朋友。」名雅說:「大家要夾吓,幾多個都ok,父母冇畀壓力,有小朋友就開心,佢哋會幫手湊。」

講到搶花球,名雅表示留待晚上才進行,並笑言一眾姊妹已蠢蠢欲動:「相信佢哋會衝出嚟,個個都好踴躍,係咁話個花球好靚。」而現場所見,張名雅手上花球嶔有水晶,認真貴氣。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!