網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年9月9日 星期五

張名雅明出嫁 陳庭欣率先試着姊妹裙 __,庭欣,張名雅,陳庭欣,

好姊妹張名雅(圓圖)聽日嫁人,相信陳庭欣今晚一定會作最後ready。藝人張名雅將於明天出嫁,久唔久便會於IG放閃的她,今日上載她與律師未婚夫Joe的貼頭恩愛合照,還留言叫大家「早啲到」,而今晚她亦會依足傳統,不會跟未婚夫見面,連Facetime也不玩!至於一班索爆姊妹團陳庭欣、何傲兒及唐貝詩等就近日頻頻悉心扮靚,以最好一面示人!唔玩核突遊戲陳庭欣(Toby)日前就試穿姊妹裙,她笑言已準備了一連遊戲 ...


好姊妹張名雅(圓圖)聽日嫁人,相信陳庭欣今晚一定會作最後ready。

藝人張名雅將於明天出嫁,久唔久便會於IG放閃的她,今日上載她與律師未婚夫Joe的貼頭恩愛合照,還留言叫大家「早啲到」,而今晚她亦會依足傳統,不會跟未婚夫見面,連Facetime也不玩!至於一班索爆姊妹團陳庭欣、何傲兒及唐貝詩等就近日頻頻悉心扮靚,以最好一面示人!

唔玩核突遊戲

陳庭欣(Toby)日前就試穿姊妹裙,她笑言已準備了一連遊戲「招呼」一班兄弟團,好似絲襪、石春路及比堅尼泳衣等,一於大玩特玩,她說:「我哋梗係想玩盡佢啦,名雅好錫老公,唔畀我哋玩啲核突嘢,所以我哋諗嗰啲遊戲都盡量唔令佢哋流大汗,同整污糟晒啲衫。」她又透露名雅心情愈來愈緊張,不過皮膚仍然keep得靚,日前與準新娘及一眾姊妹團shopping買道具時更齊齊食雪糕,未有擔心過身材走樣!

熟晒婚禮流程

第二次做姊妹的陳庭欣表示未有恨嫁的心,反而想幫手做司儀,笑謂經常為婚禮擔任司儀而熟晒流程,她說:「啲朋友結婚成日問我個流程係點,我就話唔使擔心,我有齊晒啲Rundown,可以一次過send畀佢哋,所以我好在行!不過名雅知我哋做姊妹已經好忙,所以今次唔使我幫手做司儀。」

服飾:Brenda Lo Atelier


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!