掃呢頁CODE去手機

2016年9月26日 星期一

謝安琪親解佗B女照着鬆糕鞋原因! __,謝安琪,

謝安琪佗住B都仲着鬆糕鞋去探老公班,仲順便幫阿Bob(左圖右一)慶生!認真唔話得!佗緊B女嘅歌手謝安琪(Kay)尋晚去探老公張繼聰班,貪靚嘅佢着上三吋「鬆糕鞋」,而阿聰搭實老婆膊頭合照放閃,Sweet到爆!Kay接受《東網》電話訪問,她透露昨晚與大學同學聚會後,見阿聰在附近拍戲才順道探班,表示自己很乖沒有逗留太久:「我都唔係好夜走,坐咗一陣大約十一點走,我好乖架!(但你着鬆糕鞋喎!)因為我肥咗,冇 ...




其他影片:>>






謝安琪佗住B都仲着鬆糕鞋去探老公班,仲順便幫阿Bob(左圖右一)慶生!認真唔話得!

佗緊B女嘅歌手謝安琪(Kay)尋晚去探老公張繼聰班,貪靚嘅佢着上三吋「鬆糕鞋」,而阿聰搭實老婆膊頭合照放閃,Sweet到爆!Kay接受《東網》電話訪問,她透露昨晚與大學同學聚會後,見阿聰在附近拍戲才順道探班,表示自己很乖沒有逗留太久:「我都唔係好夜走,坐咗一陣大約十一點走,我好乖架!(但你着鬆糕鞋喎!)因為我肥咗,冇咩鞋啱着,同埋着慣高踭鞋駕馭到,鬆糕鞋又鬆鬆哋冇咁箍腳,舒服啲。」她亦自爆經常探班,爭取時間同老公見面,相當恩愛!

而藝人林盛斌(Bob)亦有接受《東網》訪問,問到Kay有否為他送上生日禮物,佢笑言:「佢梗係有送嘢畀我,送咗個祝福畀我。」已有三女的Bob亦表示會送囡囡的衣服及玩具給Kay。此外,佢透露今個生日過得十分難忘:「朝早陳國峰、梁烈唯同節目《兄弟幫》監制幫我慶生,夜晚拍戲時葉念琛突然之間攞住蛋糕出嚟,全場仲一齊唱生日歌,真係好驚喜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!